Blir litt sur på meg selv...

Hanes88

Betatt av forumet
Ja disse hormonene altsåjeg vil absolutt ikke være ei sur, irriterene kjerringog jeg vil at sambo skal kunne få farte ute, han trenger jo ikke sitte å holde meg i hånden Men da det ble bråbestemt ikveld at han reiser på hyttefest å det er så langt unda at han må sove der, så ble jeg litt grinete. Dattera mi har overnattingsbesøk, så er jo 3 unger hjemme, men det har jo egentlig ingenting å si. Men jeg var nok veldig grinete her før han dro.. å nå får jeg jo så dårlig samvittighet, for han må jo få ha det gøy selv om jeg er gravid... jeg er jo egentlig en utrolig tålmodig person som til vanlig aldri hadde blitt irritert om han dro på fest

Hadde nok blitt sur uansett jeg da:P Men så er jeg så ferdig med fest og fyll at jeg irriterer meg over at samboer ikke er det:P

Haha, er vel forsåvidt sånn det er her også:p jeg skjønner ikke helt vitsen med å dra på fest 1 gang i mnd, å hvertfall når det ikke skjer noe spesielt liksom:meh: vi bor jo i ei lita bygd, så er jo de samma folkene, samme musikken og man drikker det samme som man gjorde for 10-15 år siden.. nei, er ferdig med det altså:stop:

Haha, er vel forsåvidt sånn det er her også:p jeg skjønner ikke helt vitsen med å dra på fest 1 gang i mnd, å hvertfall når det ikke skjer noe spesielt liksom:meh: vi bor jo i ei lita bygd, så er jo de samma folkene, samme musikken og man drikker det samme som man gjorde for 10-15 år siden.. nei, er ferdig med det altså:stop:
Akkurat sånn er det her også. I tillegg så skjønner jeg ikke hva samboer får ut av fest heller, da han drikker seg så full på latterlig kort tid, sovner og spyr. Samme greia hver gang. Snart 40 år:rolleyes:

Guriland... glad jeg har et avslappet forhold til dette her. Jeg er ikke mye til selskap etter 21:00 på kvelden, og da skulle det bare mangle at mannen ikke fikk gå ut! Han er verdens beste når han er hjemme, og da fortjener han å finne på litt ting..
Men når det nærmer seg fødsel skal han selvsagt være edru hele tiden. Så kan jeg ringe han hvis noe skulle skje. Han har vært ute kanskje en gang i måneden frem til nå :)

Selv har eg ingen problem med at samboer går ut en gang i blant. Går ikkje så ofte ut lenger, men har ingen problem med at han går ut ca 1 gang i mnd om han ønsker det. Syns det er litt deilig med aleinetid og koser meg de kveldene han er ute :) Etter at vesla har sovna kan eg finne sofa og ha fjernkontrollen heilt for meg selv. og spise det eg har lyst på til kveldsmat/middag :D

Men når jenta di har overnattingsbesøk skjønner eg at det kan bli litt mer styr da :P

Hadde sikkert blitt grinete jeg Og. Men mest fordi jeg liker å ha han hjemme om natta. Nå er han/vi ikke så mye ute lenger som
Vi var. Men var vandt til at han dro ut mye uten meg før :) men nå som jeg er gravid foretrekker jeg at han er hjemme om natten

Første graviditeten hadde jeg ikke brydd meg. Men nå når vi har en 2 åring i hus hadde jeg og blitt grinete!

Back
Topp