Blir litt stressa av gubben!

*Hønemamma*

Glad i forumet
Jeg har jo begynt på p-piller, da jeg har litt lyst å vente med nestemann...[8D]
Har vært flink å ta de hver dag, og når ei uke var gått, lovet jeg gubben at daaa kunne
vi droppe den ekle kondomen[:D] Uka gikk, og jeg holdt jo løftet.. Så idag fant jeg ut at jeg
skulle tulle litt, så jeg roper ut ''Men Ivan!! Shit, jeg har glemt å ta p-pillene igår OG idag!![:o]''

Og han lyser opp vettu, før han blir litt alvorlig igjen, og sier ''Du, ikke tull med sånt, for jeg
vil ha enda en baby jeg, nå med en gang[X(]''

[8|][8|] Han må jo være gal, den mannen!!
Jeg forventet IKKE den reaksjonen, så det var jo ikke så morsomt likevel..
Forventet jo full panikk, og DA skulle jeg le rått av ham, men neida[8D]
Han klarer ikke å vente med nestemann!!!![:o]

Hihi...funny :) 
Men søtt at han vil ha en til nå da ;) 
Her må den ekle kondomen holde,ikke begynt med noen prevansjon enda....så mannen din er heldigere enn han her [8D]     hehehe  

hehe snuppa da... kanskje han så hvordan du skulle lure han, så svarer han d motsatte av d du forventet??

om han faktisk ikke tuller å han fortsatt vil snakke om d så må du jo bare si at du vil vente med en baby til.

Ler meg i hel av di mannfolka. De er jo søte også da der de sitter og øøøønsker seg en baby til allerede.
Men det er jo tross alt ikke de som skal bære den i 9 mnd, føde, føle seg helt demontert i underlivet og ha en liten en hengende på noen såre brystvorter heller...... [8D] Og for å ikke glemme hetetoktene. Og snart er det sommer! [8D]

ikke gå for nr 2 så kjapt..
kos dere med den babyen dere har og vie all oppmerksomhet til den.... de fortener det,syns nå jeg da=)
2 tette er veldig stress,ser venner som har det og det er ikke for meg...

her er det 3.5 år og så forøyd med det

sorry alltså men... hahahahahahaha de slo tilbake delux!!

men skjønner at du vill vente da, men at gubben din er så ivrig det skjønner jeg ikke. jeg forventer som du sa full panikk fra deres side liksom[:-][8D]

Jeg hadde satt lås på dåsa[8D]

Men herlig da!!!

hehe høres akkurat ut som min!!!

Back
Topp