Blir litt sprø...

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Blir helt sprø av meg selv! I går var jeg superoptimist, og i dag nistirrer jeg på papiret hver gang jeg er på do :confused: 5+0 i dag og har fått for meg at alt kan gå galt, huff, hehe. Noen andre med masse rare tanker?

Jeg var motsatt :p har tenkt MYE på spontanabort osv i hele prøvetiden. Men nå når jeg er gravid så slapper jeg veldig av :p

Blir helt sprø av meg selv! I går var jeg superoptimist, og i dag nistirrer jeg på papiret hver gang jeg er på do :confused: 5+0 i dag og har fått for meg at alt kan gå galt, huff, hehe. Noen andre med masse rare tanker?
Samme her :p

Jeg var motsatt :p har tenkt MYE på spontanabort osv i hele prøvetiden. Men nå når jeg er gravid så slapper jeg veldig av :p
Er jo sånn det burde være! :happy: Satser på at jeg er tilbake til mitt positive normale meg snart, hehe.

Jeg er litt opp og ned. Et øyeblikk er jeg optimist, neste øyeblikk kommer katestrofetankene.
Har mistet to før. En i uke 9 og en tvilling i uke 6. Er der frykten min kommer fra.
Har dere mistet før?

Jeg er litt opp og ned. Et øyeblikk er jeg optimist, neste øyeblikk kommer katestrofetankene.
Har mistet to før. En i uke 9 og en tvilling i uke 6. Er der frykten min kommer fra.
Har dere mistet før?
Jeg har ikke mistet... men har så mange rundt som har det :( både tidlig og sent. Derfor tenker jeg ene dagen at jeg ikke mister for det gjør ikke jeg, mens neste dag tenker jeg at nå er det vel min tur? Syns veldig synd for dere som har mistet :Heartred

Jeg har ikke mistet... men har så mange rundt som har det :( både tidlig og sent. Derfor tenker jeg ene dagen at jeg ikke mister for det gjør ikke jeg, mens neste dag tenker jeg at nå er det vel min tur? Syns veldig synd for dere som har mistet :Heartred
Heldigvis ikke alle som opplever det. Håper alle oktoberspirene sitter helt til termin :)

Tenker på det hele tiden, tenker jeg mister og den ikke er der mer og er kjempe redd. Har ikke kontroll på det jeg tenker og føler. Har jo lest så mye på nettet der folk mister så jeg vår helt noia. Og jeg vet jeg ikke bør tenke slik. Så jeg er veldig opp og ned, men nå er jeg mest redd.

Jeg har brent meg så mange ganger før, så ja, her kommer det også jevnlige katastrofetanker. Jeg synes det første trimesteret er helt j*****. Vi får bare holde ut til alt er sikrere og satse på at vi alle når høsten med baby i magen ❤️

Har mistet de to siste gangene jeg har værg gravid uke 9 og 13. Men en terapaut på klinikken der vi har fått hjelp sa at jeg bare måtte tenke positivt og tro at nå blir det baby. Hvis jeg skulle bruke opp all energi på å gå å være nervøs ville sorgen bli vanskeligere å takle om det gikk galt, enn om jeg gleder meg og ser positivt på det. Lagrer opp mer energi med det,og hun kan nok ha rett. Så jeg forsøker å leve etter dette. Logger inn på terminkalkulator for å finne dato, og tenker på hvordan det blir på jobb etterhvert med stor mage. De negative frykttankene er absolutt tilstede, men jeg prøver å jage dem bort

Jeg føler akkurat det samme! Jeg hadde sa i uke 5 i oktober, er nå 4+3 og føler meg litt paranoid hver gang jeg går på do:bored:

Jeg er også veldig bekymret for dette med spontanabort... Man leser jo så mye på nettet, virker som om «alle» har spontanabortert en eller annen gang. Jeg spottet jo også litt brunt 13 dpo, og var sikker på det var over nesten før det var igang. Jeg har derimot sluttet å spotte, og krysser alt for at vi får en etterlengtet oktoberbaby!!

Nå er jeg 6+1 og har blitt litt sløvere med å se på papiret, prøver å holde på en nyfunnen positivitet :p har gått over til å grue meg til kvalmen øker på :hungover::hilarious:

Man leser jo såå mye som er trist! Men det går jo som oftest bra :) Minner meg på det ;)

Uff sånn er jeg også, katastrofetenker :/ om alt :/ jeg sluttet å spotte samme dag som ikm, men tar meg selv i å kikke hver gang likevel

Jeg er redd frem til jeg har babyen på brystet jeg, forrige svangerskap ble det "kun" to turer på kk pga bekymring, med nr 2 var jeg der sikkert ti ganger.

Prøver være optimistisk, men dette er nr 4 og jeg kjenner så mange som har mistet, både tidlig og ummeneskelig sent, så klarer ikke helt tenke at vi skal være så heldig å få det til 4 ganger!

Har mistet 1 gang før da, så jeg håper det blir den eneste.

Jeg er redd frem til jeg har babyen på brystet jeg, forrige svangerskap ble det "kun" to turer på kk pga bekymring, med nr 2 var jeg der sikkert ti ganger.

Prøver være optimistisk, men dette er nr 4 og jeg kjenner så mange som har mistet, både tidlig og ummeneskelig sent, så klarer ikke helt tenke at vi skal være så heldig å få det til 4 ganger!

Har mistet 1 gang før da, så jeg håper det blir den eneste.
Jeg er redd for at jeg skal være mer bekymret denne gangen. Forrige gangen tok jeg alt så rolig, ringte føden to ganger, en gang i forbindelse med en fossblødning og en gang i 7 mnd fordi jeg var så uheldig å falle ute. Var så redd for lille da. Er vanskelig å gå og være redd hele tiden :/

Kikker på papiret hver gang jeg er på toalettet selv! Hadde en SA i november, men da hadde jeg en helt annen følelse. Jeg var konstant redd, og følte på meg at dette ikke gikk. Det stemte jo. Har heldigvis ikke den følelsen nå, så håper virkelig at det stemmer :Heartred Jeg slapper heldigvis noe bedre av denne gangen. Selv om jeg også vet at det kan gå galt denne gangen også. Må bare tenke at kroppen ordner opp selv, og dersom det går galt, ville det ikke vært en levedyktig baby uansett:)

Back
Topp