Blir helt sprø av meg selv! I går var jeg superoptimist, og i dag nistirrer jeg på papiret hver gang jeg er på do 5+0 i dag og har fått for meg at alt kan gå galt, huff, hehe. Noen andre med masse rare tanker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herBlir helt sprø av meg selv! I går var jeg superoptimist, og i dag nistirrer jeg på papiret hver gang jeg er på do 5+0 i dag og har fått for meg at alt kan gå galt, huff, hehe. Noen andre med masse rare tanker?
Er jo sånn det burde være! Satser på at jeg er tilbake til mitt positive normale meg snart, hehe.Jeg var motsatt har tenkt MYE på spontanabort osv i hele prøvetiden. Men nå når jeg er gravid så slapper jeg veldig av
Jeg har ikke mistet... men har så mange rundt som har det både tidlig og sent. Derfor tenker jeg ene dagen at jeg ikke mister for det gjør ikke jeg, mens neste dag tenker jeg at nå er det vel min tur? Syns veldig synd for dere som har mistetJeg er litt opp og ned. Et øyeblikk er jeg optimist, neste øyeblikk kommer katestrofetankene.
Har mistet to før. En i uke 9 og en tvilling i uke 6. Er der frykten min kommer fra.
Har dere mistet før?
Heldigvis ikke alle som opplever det. Håper alle oktoberspirene sitter helt til terminJeg har ikke mistet... men har så mange rundt som har det både tidlig og sent. Derfor tenker jeg ene dagen at jeg ikke mister for det gjør ikke jeg, mens neste dag tenker jeg at nå er det vel min tur? Syns veldig synd for dere som har mistet
Jeg føler akkurat det samme! Jeg hadde sa i uke 5 i oktober, er nå 4+3 og føler meg litt paranoid hver gang jeg går på doBlir helt sprø av meg selv! I går var jeg superoptimist, og i dag nistirrer jeg på papiret hver gang jeg er på do 5+0 i dag og har fått for meg at alt kan gå galt, huff, hehe. Noen andre med masse rare tanker?
Uff sånn er jeg også, katastrofetenker :/ om alt :/ jeg sluttet å spotte samme dag som ikm, men tar meg selv i å kikke hver gang likevelJeg har ikke mistet... men har så mange rundt som har det både tidlig og sent. Derfor tenker jeg ene dagen at jeg ikke mister for det gjør ikke jeg, mens neste dag tenker jeg at nå er det vel min tur? Syns veldig synd for dere som har mistet
Jeg er redd for at jeg skal være mer bekymret denne gangen. Forrige gangen tok jeg alt så rolig, ringte føden to ganger, en gang i forbindelse med en fossblødning og en gang i 7 mnd fordi jeg var så uheldig å falle ute. Var så redd for lille da. Er vanskelig å gå og være redd hele tiden :/Jeg er redd frem til jeg har babyen på brystet jeg, forrige svangerskap ble det "kun" to turer på kk pga bekymring, med nr 2 var jeg der sikkert ti ganger.
Prøver være optimistisk, men dette er nr 4 og jeg kjenner så mange som har mistet, både tidlig og ummeneskelig sent, så klarer ikke helt tenke at vi skal være så heldig å få det til 4 ganger!
Har mistet 1 gang før da, så jeg håper det blir den eneste.