Blir litt smårar

Drømmemamma

Flørter med forumet
.. av å kjenne etter symptomer heler tiden! Noen som kjenner seg igjen?
 I forrige svangerskap med lillesnuppa mi spydde jeg som en gris hver dag fra testedag til jeg var nesten 6 mnd på vei. Det var tøft & tungt,ble innlagt.. men igjen jeg hadde symptomer så det holdt. Med storebror spydde jeg ikke så masse,men jeg spydde. Husker ikke helt når det startet. Men lurer på det var rundt uke 6. Nå er jeg bare kvalm,men spyr ikke. Så jeg går egentlig å "lengter" etter å spy bare for å få følelsen av at alt er ok. Men jeg vil jo gjerne ikke spy! Forstå meg rett!
I morgen skal jeg til legen å få tatt en test,så da håper jeg det kan berolige meg litt..
Måtte bare få ut tankene mine..
Håper alle sammen har hatt en fin helg!

Vi leter vel alle etter symptom så tidleg bare for å ha en bekreftelse for oss selv at vi faktisk er gravide. Jeg har ikke kastet opp i noen svangerskap før så jeg forventer ikke det denne gang heller, men kjenner stadig vekk etter andre symptom, he he;)

Om du kastet opp i de to andre svangerskapene skjønner jeg godt du "venter" det også nå.. Men det har nok ingen betydning, alle svangerskap er ulike, og du kan fortsatt begynne å kaste opp.  Blir godt å få komme til lege i morgen da å få testet på ny!
Du skal se du begynner å kaste opp før du vet ordet av detemoticon

Lykke til i morgenemoticon

Takk for koselig svar! Ja,jeg vet det! Å jeg begynner nok sikkert veldig snart å spy,å da blir jeg nok irritert over at jeg tenkte så mye på det. Men vi bekymrer jo oss,det er jo slik mammaer er. Det blir veldig godt å få komme til legen i morgen. Blir liksom en til bekreftelse.

Takk

Vi får vel aldri nok bekreftelse på at vi er gravide så tidlig i svangerskapet. Er vel bare slik vi er av naturemoticon

Du skal se det går bra i morgen :)

Åh, jeg kjenner meg så godt igjen!! Nesten så jeg skjønner "ønsket" ditt om å spy, bare for å ha den bekreftelsen på at det er noe der!

Masse lykke til hos legen! Det føles nok litt mer "virkelig" når en lege har bekreftet graviditeten :) Oppdater oss når du har kommer hjem igjen da.

Back
Topp