Blir litt smårar av denne appen.

• Trådstarter Trådstarter Bkno8772842
  • Opprettet Opprettet
B

Bkno8772842

Guest
Hei. Jeg heter egentlig Trampina her. Jeg hadde problemer med å logge inn så jeg måtte registrere nytt passord fra appen "gravid og barn" deretter logga jeg meg inn med det passordet på babyverden appen også. Nå ser jeg at jeg ikke heter trampina lenger og får ikke logga meg inn som trampina heller. Hva har skjedd? Også på appen her er noe på engelsk og noe på norsk, er det sånn hos dere andre også? [emoji849]

Hei. Jeg heter egentlig Trampina her. Jeg hadde problemer med å logge inn så jeg måtte registrere nytt passord fra appen "gravid og barn" deretter logga jeg meg inn med det passordet på babyverden appen også. Nå ser jeg at jeg ikke heter trampina lenger og får ikke logga meg inn som trampina heller. Hva har skjedd? Også på appen her er noe på engelsk og noe på norsk, er det sånn hos dere andre også? [emoji849]
Tror du må logge inn med epostadressen som ble registrert med Trampina. Ikke brukernavn på innlogging i app. Det er iallefall det som virker for meg/som appen sier ifra om noen ganger.

Har prøvd.
kundestøtten har gitt meg ny kode også men Ingenting hjelper. Skjedde etter at de hadde trøbbel med appen sist.

Jeg får logga meg inn fra pc'n da. Men er mer på mob så har ikke fått brukt appen/nettsiden så mye som jeg skulle ønske. Kan prøve siste forsøk imorgen hvis ikke blir jeg bare med denne kontoen. Er jo samme Mail adr så jeg skjønner ingenting.

Ja det var veldig deilig. Har savnet å være her. Er så enkelt med appen. Føler meg litt alene i svangerskapet så denne appen er koselig å ha [emoji5] Ikke at det gjør så mye å være eneste som er gravid men litt hyggelig å snakke med andre som er i samme bås ;)

Ja det var veldig deilig. Har savnet å være her. Er så enkelt med appen. Føler meg litt alene i svangerskapet så denne appen er koselig å ha [emoji5] Ikke at det gjør så mye å være eneste som er gravid men litt hyggelig å snakke med andre som er i samme bås ;)
Godt det løste seg :)

Ja, er greit å kunne snakke med andre som står.midt oppi det :)

Back
Topp