Blir litt sinna.

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg fortalte jo sjefen min at jeg er gravid. Og sa at jeg ikke ville at noen skulle vite det ennå, annet enn avdelingslederen min. Og idag fikk jeg en gratulasjon av en random kollega jeg ikke kjenner så godt en gang. Hun hadde visst overhørt han da han snakket i tlf med meg igår. Syns det er så dårlig gjort av sjefen. Han må jo tenke over hvem som er i nærheten når han sier ting. Eller er det bare meg? Er jo ikke verdens undergang, men aner ikke om fler vet om det..

Synes kanskje det er litt dårlig gjort.... Men samtidig kan man jo ikke se seg over skulderen hele tiden. Sjefen kunne jo ha lukket døra til kontoret f.eks...

I alle dager.... Synes det er like rart at den som lytter til samtaler ikke skjønner at dette ikke er offentlig informasjon..

Må si meg enig med begge svar her. Like merkelig at den som snikhører samtalen gratulerer og ikke skjønner at dette er informasjon som ikke alle skal vite.. .

Enig med litefrø! Sjefen var kanskje uforsiktig, men personen som overhørte burde tenkt litt lengre.. Du kan jo be vedkommende om å holde det for seg selv da

Ordla med kanskje litt feil. Hun var inne på samme rom som det han var. På kontoret som han deler med kasse arbeiderne osv. Så synd ikke det er hennes feil heller. Syns han kunne venta, eller gått inn på et annet rom jeg da :p blir kanskje ekstra irritert siden den er han. Vært tilfeller der han har storkjefta på en ansatt med andre folk rundt. Så føler ikke at han brøy deg om at hun var der når det gjaldt det. Men men.. :p takk for svar folkens ;)

Ba sefølgelig vedkommende om å holde det for seg selv ;)

Back
Topp