Blir litt motløs

Ninni

Glad i forumet
Septembermødre <3
Marsboerne2017
12 fulllgåtte uker i morgen, og bevisst eller ubevisst har jeg nok gått og ventet på den "magiske grensen" hvor både alt blir tryggere og formen blir bedre. Til min skuffelse har kvalmen bare blitt verre de siste dagene og matlysten enda dårligere :( Jeg føler meg utslitt og tom, og frykter nå at jeg kan se frem til enda mange uker med dårlig form. Noen andre som opplever at formen ikke ser ut til å bedre seg, men tvert om blir verre ettersom 12 ukersgrensa nærmer seg?

Formen går litt opp og ned her..
Nå merker jeg at jeg er veldig sliten etter en travel uke. Har bare lyst til å sove.. Kvalm og uggen i dag og dårlig matlyst, men har hatt to dager med veldig fin form.
Husker i fra de forrige svangerskapa at kvalmen fortsatte en stund, men ble gradvis borte etter uke 14..
Men noen opplever jo kvalme igjennom hele svangerskapet, så det er veldig forskjellig i fra person til person. Får bare krysse fingrene om at formen blir bedre!

Jeg er nå i uke 14, og dessverre har ikke formen bedret seg noe særlig.. Har hatt vinterferie fra jobb og tatt det med ro, og er likevel like trøtt og like lite matlyst...
Håper det snur snart, for oss begge :)

jepp, ingen tegn på bedring her.. de forrige gangene varte kvalmen til uke 20 og 25 så har ingen forhåpninger om at uke 12 er en magisk uke når det gjelder kvalmen... dessverre!

Leste et sted at de som ble kvalm i/før uke 6 ofte var lengre kvalm enn med de som begynte i uke 8, fordi de tydeligvis reagerte på mindre mengder hormon. Stemmer det hos dere som har vært kvalm lenge?

Huff, god bedring!! Håper formen din bedrer seg snart :-)

Leste et sted at de som ble kvalm i/før uke 6 ofte var lengre kvalm enn med de som begynte i uke 8, fordi de tydeligvis reagerte på mindre mengder hormon. Stemmer det hos dere som har vært kvalm lenge?
kan stemme på meg 1.gang kvalm fra uke 6-20 2.gang uke 6-25 denne gangen også fra uke 6....

Jeg er 13 uker og like dårlig! Håper det gir seg før uke 20 denne gangen!!!!

Det var jeg ikke klar over.. Men når jeg tenker over det stemmer det med mine svangerskap... 1. ble jeg kvalm i 4.uke.. spøy gjennom 1 og halveis inn i 2. trimester. I andre svangerskapet var jeg kvalm fra uke 8 til uke 12...

Denne gangen ble jeg sykemeldt pga spysjuka som viste seg å være sv.kvalme.. trodde det hadde gitt seg etter en fin uke.. men nå er det tilbake igjen... :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp