Blir litt lei meg

MV07

Gift med forumet
Av den reklamen med Kari Traa, den for Redd barna. Stakkars små...  Får så vondt i meg!

Den gikk da jeg var på trening i går. Holdt på å begynne å grine jeg da. Så måtte bare se vekk. Stå å grine på stepmaskina hadde blitt stas [8D][&:]

Men det er fælt å se alle barna som ikke har det så bra.....

Samme her. Fikk klump i halsen og tårer i øynene. Spesielt etter å ha blitt mamma selv, reagerer jeg så sterkt på at barn har det vondt.

ORIGINAL: MV07

Av den reklamen med Kari Traa, den for Redd barna. Stakkars små...  Får så vondt i meg!

Sko te å legge inn et innlegg, såg ann nettopp på TVN... stakkars onger...
Han e jo bare skamsjønne nå ann ska kysse na[:)]

ORIGINAL: tirila

Etter jeg ble mamma så tåler jeg ikke se slik i det hele tatt!det er så forferdelig at unger skal ha det så vondt...kunne ønske jeg kunne ta med meg alle hjem!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: *MiniOgSnupiLure*

Samme her. Fikk klump i halsen og tårer i øynene. Spesielt etter å ha blitt mamma selv, reagerer jeg så sterkt på at barn har det vondt.

Samme her... FÆLT å se på... Stakkars barn[:(]

Huff, ja begynte å grine jeg og. Kjempe trist. Blir litt forbanna og på dette firkantede landet vi bor i.

Hvorfor skal ikke homofile få lov å adoptere når det er så utrolig mangen barn som trengr et hjem. de bryr seg ikke om det er 2 manner eller 2 damer som er mamma og pappa. De vil bare ha kjærlighet og et trygt hjem.Et sted de kan kalle et hjem

Og hvorfor skal det være så himla dyrt å adoptere.Og hvorfor skal det være så vannvittig lang behandlig av søknadene?

[:@][:@][:@][:@][:@] Dumme dumme Norge

Back
Topp