blir litt lei meg*hormoner*

!!

Forumet er livet
VIP
Ja, vi skal jo gifte oss! Så idag spurte min onkelom vi hadde bestemt oss for hvem som skulle lage maten, og ka vi skulle ha! (vi spiste middag hos svigers i dag, og han var der pga. han hjelper til med huset)

Så svarte eg at ja, vi hadde bestemt oss...og at vi skulle ha koldtbord, og 1 varmrett med tilbehør![;)] Men da bryter svigermor ut at vi hadde god tid enda, og at eg kansje endret mening! For hun vil aldeles ikkje ha koldtbord, og synst ikkje det hører hjemme i eit bryllup![:-] 

Så da ble eg litt lei meg, for denne diskusjonen kommer alltid opp, hver gang vi snakker om bryllup! Så nå har eg bestemt meg for at INGEN skal få vite noe om planene mine/våre! Kun det som angår hver enkelt, og ingenting mere!

Synst det blir for dumt at ALLE skal legge seg borti korleis vi skal ha det! Trodde det var brudeparet som bestemte eg, men tok visst feil! 150 tusen er vi komt oppi, men likevel så er alt feil....blir oppgitt![:(]

Så ikveld har eg trøsta meg litt selv, kjøpt napoleonskake, kjøpt meg badestamp( sånn til 8 pers, som du fyrer i...og kan bade i hele året[:D]) og snile pappa'n min har kjøpt 2 nyyydelige brudepikekjoler i den lillafargen eg ville ha[:D] Så fekk en fin kveld likevel!!![:)]

nei ka i helsiken.... e jo heilt normalt me koldtbord i bryllup... dei fleste har no ikkje eingong ein varmrett i tillegg... koldtbord er kjempe godt,og flott for d er allti noko alle vil lika i da... tsst... ho der dama er jo rar...[&:][:'(]

kos deg m bryllupet og gjør d på DIN måte for det er DIN dag!!!!! drit i kva alle andre seie...

eit skår i gleden?? stamp e visst ikkje bra for gravide...[8|] e visst veldig ureinslige greier.... men kan jo vera ein anna type stamp m rensing og sånn du har då...[:)]

har lyst på kake!!!!!!!!!!!!!! [:D] flaks at bakeriet er stengt...[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

nei ka i helsiken.... e jo heilt normalt me koldtbord i bryllup... dei fleste har no ikkje eingong ein varmrett i tillegg... koldtbord er kjempe godt,og flott for d er allti noko alle vil lika i da... tsst... ho der dama er jo rar...[&:][:'(]

kos deg m bryllupet og gjør d på DIN måte for det er DIN dag!!!!! drit i kva alle andre seie...

eit skår i gleden?? stamp e visst ikkje bra for gravide...[8|] e visst veldig ureinslige greier.... men kan jo vera ein anna type stamp m rensing og sånn du har då...[:)]

har lyst på kake!!!!!!!!!!!!!! [:D] flaks at bakeriet er stengt...[:)]

Damn, det visste eg ikkje[:(] får ta en badekveld når stampen er renset og vannet er helt nytt[:D] Det må vel gå[8D]

Men ikkje krise uansett, for den skal stå hos svigers inn til videre...til vi har fått opp huset! så eg kommer nok ikkje til å bruke den før babyen er ute likavel!

Det er deres bryllup! Men det vil ALLTID være noen som vil blande seg inn. Dere du OG din mann må sammen sette foten ned, gjør som dere vil å si at dere kommer til dem om dere trenger tipe eller meninger.
Du er gravid, å det er ikke like lett å hondtere slike situasjoner som alltid.

Det ordner seg og vil bli ett bra byllup! Lykke til :)

Bryllup er visst en av tingene mange mener at de har rett til å mene noe om[8|]
Jeg ble selv sjokkert over hvor mange som synset og mente sånn og sånn da vi giftet oss.
Det er deres bryllup, dere bestemmer!!!
Lykke til med videre planlegging [:)]

jeg vil vel si at koltbord er noe av det beste å ha, for da finner alle noe de liker å spise!!
tror ikke det er uvanlig å ha i bryllup heller, vært i mange brylup der dette er.

huff kjedelig at alle skal bry seg. det er jo deres dag, og dere som bestemmer!!!

Takk for det![;)]

Ja, det har eg merket! Kan jo ikkje komme med noe av det som vi har bestemt oss for, før noen andre skal blane seg inn og gjøre om på planen våres[:'(] 

eg får bare bite tenna i det sure eplet, og holde ting for meg selv..så slipper eg å bli irritert[8D] hehe!![:)]

jeg er sikker på at når dagen er der, blir det den mest perfekte dagen noensinne!![:D]

Bare så det er sagt, koldbord er det beste jeg vet! Og spesielt etter at jeg fikk barn! Da kan alle spise det de liker best (Les: Det JEG liker best [;)]) og ikke minst, tenk alle de deilige koldtbordrestene du kan spise etterpå! NAM! Kan jeg få komme i brullupet ditt? [;)]

Tror du skal snakke med svigers din å si vi lever i 2010.
Min pappa sa til meg at vist vi skal gifte oss...gjør det billigst mulig!
Han satte seg i gjeld og måtte betale i mange år på bryllupet, og det var unødvendig gjeld.

Det er deres dag!!!! Er dere som bestemmer!!!!!

Lykke til med bryllupet!!!! Og babyen!!!! :-)

Ikke bry deg om de[:)]

søte deg.
skal selv gifte oss i år..
og jeg har sakt til alle at de som begynner å blande seg i bryllupsplanleggingen uten at vi har spurt om råd eller hjelp blir jeg sur på...
de kan ikke forvente noe annet enn sureminer fra denne hormonbomba..

ORIGINAL: Enhjørningen

Tror du skal snakke med svigers din å si vi lever i 2010.
Min pappa sa til meg at vist vi skal gifte oss...gjør det billigst mulig!
Han satte seg i gjeld og måtte betale i mange år på bryllupet, og det var unødvendig gjeld.

Det er deres dag!!!! Er dere som bestemmer!!!!!

Lykke til med bryllupet!!!! Og babyen!!!! :-)

prisen tenker eg ikkje så mye på, er jo bare 1 gang i livet eg har tenkt å gifte meg! og lån skal vi ikkje ta...så den biten bekymrer meg ikkje!

Men er så kjedelig å bruke så mye penger, når vi gjør på VÅRES måte...og e slik VI vil ha det, for å få drømmedagen!

Men ja, eg får vel si ifra både til dem, og alle andre som legger seg borti ting eg ikkje har spurt om...at det er noe vi har bestemt oss for, og at slik blir det![:)]

Back
Topp