Blir litt Forvirret.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Da vi var på ultralyd mente han legen at det var en gutt, Han var bra sikker på det sah han.....
Men fikk nå nettopp høre av ei vennine av meg at denne legen bruker og si feil med vilje fordi han mener at man Ikkje skal være såh fokusert på dette.....
Hun hadde fått vite at hun skulle ha ei jente med den elste datteren, Men litt før fødselen var hun på ultralyd hos denne legen, Og da sah han at hun ventet en gutt.....
Hun fikk nærmest panikk og skulle begynne og finne et guttenavn.....
Men som hun hadde hørt tidligere fikk hun ei jente....
Ble ganske usikker nå, Hvis han har sagt feil til oss med vilje venter vi joh en jente og Ikkje en gutt....
Men har han lov til Det... ????

ORIGINAL: Trine-mor

Det hørtes jo ikke helt bra ut.. man kan da ikke si slikt... kan umulig ha lov til det...
men kan du ikke dra til en annen lege å sjekke da? til en som kanskje sier det som er sant...
klem

Vi har bare ultralyd på sykehuset her....
Og det er 2 leger som tar Di...

Han kan vel ikke gjøre det?!?!?!?!
Da hadde jeg gått til en privat og fått ul, slik at en kunne stole på det som ble sagt...

ORIGINAL: ainakor79

Han kan vel ikke gjøre det?!?!?!?!
Da hadde jeg gått til en privat og fått ul, slik at en kunne stole på det som ble sagt...

Vi har Ikkje privar ultralyd Her...

Legen har ikke lov til det.Det er deres valg. Om dere vil vite det er han pliktet å opplyse om det. Det er vel kanskje det at han er usikker. Jeg jobber på sykehus selv, og en av de beste legene vi har på røntgen har flere ganger sagt feil. Det kan være ganske vanskelig. ...

Back
Topp