Blir litt engstelig

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
Jeg våknet opp i natt av veldig vonde stikkinger på høyre side i magen, der hvor babyen ligger.Jeg ble litt redd for at det kunne være noe galt siden de var så vonde og varte en god stund. Noen som har opplevd lignende?

Jeg har hatt en del stikninger, av og til veldig vonde. Jeg antar det er snakk om ligamenter og livmor som strekker seg..? Noen ganger kommer det når jeg overanstrenger meg, og da forsøker jeg å ta det litt mer med ro.

Blistex skrev:
Jeg har hatt en del stikninger, av og til veldig vonde. Jeg antar det er snakk om ligamenter og livmor som strekker seg..? Noen ganger kommer det når jeg overanstrenger meg, og da forsøker jeg å ta det litt mer med ro.

Har det på samme måte her  . Tror det er helt normalt :)

ligger noen store bånd som holder livmoren på plass på sidene der, kan fort gjøre litt vondt viss de strekker på seg

Jeg har og kjent på det samme. Til dels så kraftig at jeg må stoppe opp og puste til det slipper. Men da har det vært etter en vond bevegelse (f.eks. snu seg i senga). I følge jordmor, helt normalt!

Ja, jeg har opplevd det. Tror det er helt normalt :-)

Jeg får også kjempe ondt i magen innimellom. Det er så ondt at jeg må legge meg ned eller krølle meg sammen. Men alt er bra med babyen. :)

Back
Topp