Blir litt borte de neste ukene...

Isol

Elsker forumet
VIP
I kveld reiser vi til Trondheim og skal være der i nesten 3 uker :) Blir lite datatid og mye familiekos da, så kommer ikke til å være så veldig aktiv.

Ingen har lov til å forlate dette forumet mens jeg er borte, alle februarspirene skal klore seg fast og bli der til i januar/februar/mars :)

Ha noen fine uker alle sammen, lykke til på UL dere som skal, kos dere med ferie dere som har det og alle må kose seg med spirene i magen :D

STOR klem fra Tina :)

Kos deg masse masse i Trondheim! Håper finværet kan komme til trøndelag snart nå, så dere får sol mens dere er på ferie! 

God ferie emoticon

Blir godt med Trøndelagsferie da :) Får håpe været blir bedre snart... Venter fremdeles på sommeren!! Lykke til med avsløring av den store nyheten da :)

Knerten* skrev:
Blir godt med Trøndelagsferie da :) Får håpe været blir bedre snart... Venter fremdeles på sommeren!! Lykke til med avsløring av den store nyheten da :)

Tusen takk :) Må innrømme at jeg har megavondt i magen, gruer meg kjempe mye! :s

God tur og kos dere masse på ferie. Høres deilig ut. Gleder meg til jeg skal ta fire uker ferie.

Å så koselig.
Kos deg masse på ferie!

kos deg masse på ferie :) Lykke til med avsløringen :))

Back
Topp