Blir litt bekymret

løven

Glad i forumet
Vi var hos jordmor i går og alt var helt topp. Hørte hjertelyden også. Frem til i dag så har jeg kjent nurket ganske bra nesten hele dagen, men i dag så har det vært ganske svakt og ikke ofte. Kan det være at fosteret sover mer på dagen enn tidligere i svangerskapet tro? Blir litt nervøs jeg, for de sier jo at en skal kjenne liv hver dag. Og det er jo liv men ikke slik det pleier.....
Håper noen kan hjelpe meg???[&:]

kan vel endre noe sovemønster etterhvert.....husk at babyen din har og er i forskjellig humør den oxo....som vi[:)]så lenge du kjenner noe så tror jeg den har det bra jeg, du kan se det ann litt.....

Jeg hadde det akkurat som deg, løven, det var forskjellig fra dag til dag hvor mye liv jeg kjente. Stresset meg noe voldsomt! Men gutten min hadde det alltid fint der inne... Men skjønner godt din bekymring.

Blir mer bekymret etter at jordmor sa at en skulle kjenne liv hver dag. Det får meg til å tenke på det hele tiden....Men det er nok som dere sier at det er forskjellige dager for bebisen også. Kaskje det har nor å si hvordan hun ligger inni der???eller??

Har mye å si hvordan h*n ligger ja, og som Lena28 sier, det kan hende h*n endrer sovemønster..
Og humøret har mye å si, noen dager hopper de rundt som noen gale inni magen, andre dager er de helt rolige.. Nesten..
Men jeg har merka det på min i magen nå også, at det har blitt roligere.. Er noe med at det blir mindre plass å lea seg på og..
"Alt" er normalt når det gjelder dette..
Og om du kjenner liv hver dag, selv om det er mindre, så er alt tipp-topp!

Back
Topp