Blir litt bekymret

lykkelig87

Betatt av forumet
Har begynt å få så innmari mye kynnere, sterke og ubehagelige. Får det som oftest når jeg er på jobb og stresser rundt.
Så leser jeg litt forskjellige plasser om folk som har blitt sykemeldt p.g av dette, fordi legene er redd det skal fremkalle for tidlige rier.

Blir engstelig, men vil ikke bli sykmeldt heller[&:]

Hadde det slik som deg, og det eneste som hjalp var å  roe ned tempoet og sykemelding på 50%. Hvis du virkelig ikke vil sykemelde deg, prøv å ta en uke eller to ferie og se om det hjelper [:)]

Jeg er sykemeldt pga det, men du kan også levere en urinprøve inn til legen for å sjekke om du har skjult urinveisinfeksjon. Dette kan nemlig gjøre at du får kynnere. Sånn før du drar til legen, for er det det er det lett å fikse. Grunnen til at jeg er sykemeldt for det er fordi jeg har det nesten uansett hvis jeg gjør noe, og de er veldig sterke, i tillegg har jeg historie med en for tidlig fødsel fra før:)

Jeg hadde ikke nølt jeg da, men nå har jeg allerede vært på sykehuset med fare for premature rier...ikke noe koselig...[&:]

Jeg sier; heller sykemeldt enn prematur fødsel!
Du må nok roe ned, og ikke strese rundt.
Kan du ikke få mer tilrettelegging på jobben da? Slik at du kan ta det i litt roligere tempo? Og kanskje ikke gjøre så mye tungt arbeid[8|]

Hadde i hvertfall pratet med legen og arb.giver om det, og funnet en løsning som kan passe for dere alle[;)]
Husk at du skal ta vare på en liten en også nå, ikke bare ha ansvar for deg...
Lykke til!![:)]

Sterke og vonde kynnere skal man ta på alvor! Jeg fikk også det sist, og ble sykmeldt med en gang. Det hadde så stor sammenheng med stress på jobb, så jeg jobber 50 %, det funket veldig fint. Trenger jo ikke bli fullt sykmeldt [:)]

Tusen takk for tilbakemeldinger![:)]
Har fått meg en legetime i morgen, så da får vi se hva vi kommer frem til[:)]

Lykke til! Måtte visst til legen i morra jeg og, fordi jordmor var veldig bekymret for at jeg skulle ha urinveisinfeksjon... [&:]

Back
Topp