Blir like paff

ORIGINAL: MeMyself

Det var litt mer skikkelige saker ja! [8D][;)]

KathMor sitt bilde prøver jeg desperat å fortrenge.. [:-][X(][:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Huff, jeg liker ikke skog! [8|]

Føler meg mer renslig om det er barbert der nede jeg [8|][8D]

Men må innrømme at jeg er litt slappere på barebering av leggende, er ikke skog der, men ikke så ofte glattbarbert [8D]
Men om sommeren er det så klart alltid glatt og fint [8D][;)]

Liker meg ikke glattbarbert, men heller ikke noe granskog her[;)] ( det klør og er ekkelt, når det er glattbarbert)

Leggene og under armene må være glatt hvis ikke er jeg skikkelig skitten[&:]

off! jeg sliter sånn med inngrodde hår jeg..

Har prøvd å vokse(bare selv da) og barbere bare rett vei, vibrator rens og aloevera og alt mulig som skal hjelpe..

så her blir d ofte bare klipping og ja om jeg skal i bassenget osv tar jeg alt som har mulighet til å vise utenfor med høvel.

ORIGINAL: TauZa

off! jeg sliter sånn med inngrodde hår jeg..

Har prøvd å vokse(bare selv da) og barbere bare rett vei, vibrator rens og aloevera og alt mulig som skal hjelpe..

så her blir d ofte bare klipping og ja om jeg skal i bassenget osv tar jeg alt som har mulighet til å vise utenfor med høvel.

Jeg har verdens største inngrodde hår problem så ikke prøv deg![8D] Neida - men mitt proplem oppsto først etter en dårlig vokstime på salong sååååh - jeg har liksom ikke orket siden...
Men vi snakker så store problemer (som også er ganske flaut) så jeg har flere ganger havnet på legevakten med betente hårsekker til de grader at jeg ikke kan gå/sitte og da må det skjæres...[&o] begynner å se bra ut nedentil nå med alle disse arrene fra legevakten[&o]. Så jeg barberer - men ikke hele tide, av samme grunn som du. Da fikser jeg "styler" jeg heller det som er[8D]

Back
Topp