Blir like paff

Vand

Forumet er livet
hver gang jeg er i bassenget over hvor mange som ikke klipper/barberer/fikserer musa si

Har DU jungel?[8D]

Bare en av de få unødvendige vandtrådene[8D]

ja, herregud, jeg og... skjønner ikke hvorfor noen ikke fikser seg asså... jeg hadde blitt kvalm og jeg var mann og havna m en slik.... hårball... går jo an å fikse seg selv om en er voksen og i eit stabilt forhold... fysj...
(skulle sett sex in the city enkelte folk)
jeg er ikke hårball...

ORIGINAL: Bebibooms

ja, herregud, jeg og... skjønner ikke hvorfor noen ikke fikser seg asså... jeg hadde blitt kvalm og jeg var mann og havna m en slik.... hårball... går jo an å fikse seg selv om en er voksen og i eit stabilt forhold... fysj...
(skulle sett sex in the city enkelte folk)
jeg er ikke hårball...

Jeg tipper jeg så 30 muser i dag [8D] og 90 % av dem var store hårballer................. Ja, noen skulle virkelig ha sett sex and the city! [8D][8D][8D]

jeg tar bort alt for tiden, men jeg syns helt ærlig at det er fint med hår på musa jeg. Så lenge det blir stelt, og at man ikke har like mye hår nedover lårene og leggene :P

Uuuuuuuuups *ringer til vokse-dama*[8D]

Nå har jeg fra naturens side lite hårvekst, menne... jah.... need I say more?[8D](nekter å barbere - det klør og synes ikke det blir pent)

ORIGINAL: Reinbue

jeg tar bort alt for tiden, men jeg syns helt ærlig at det er fint med hår på musa jeg. Så lenge det blir stelt, og at man ikke har like mye hår nedover lårene og leggene :P

Ja, så lenge det er STELT! Ikke sånne hårballer[;)]

ORIGINAL: KathMor

Nå har jeg fra naturens side lite hårvekst, menne... jah.... need I say more?[8D](nekter å barbere - det klør og synes ikke det blir pent)

d er sånt en skal gjøre FØR james kommer hjem... hehe..

*ler* Det sier James og [8|][8D]
Ville ikke vokse så kjapt etter fødsel, men nå er det jo 4.5 mnd siden, kan ikke bruke det som unnskyldning heller... Nei nå sparka dere meg i rompa, med en gang stipendet kommer drar jeg på hudpleien gitt [8D]

*ler* Det sier James og [8|][8D]
Ville ikke vokse så kjapt etter fødsel, men nå er det jo 4.5 mnd siden, kan ikke bruke det som unnskyldning heller... Nei nå sparka dere meg i rompa, med en gang stipendet kommer drar jeg på hudpleien gitt [8D]

Får for James skyld håpe at du iallefall har tatt saksen fatt da??????????? [8|][8|][8|] Hvis ikke så krever vi bilde[8D][8D][8D]

Jeg syns ikke at dette er fint:

Bah! Voksing nedentil høres verre ut enn en fødsel, så det hadde jeg ALDRI fått meg til!!! [&:]

Barberhøvel for å justere trekanten og så stussesaks på lengden funker godt nok [8D] [:)]

Det hadde jeg ikke fått til uansett hvor lenge jeg hadde spart [:-][;)]

Ha ha ha.. Flotte bilder, Vand!!

Nei, en må stelle seg altså! Jeg liker vertfall ikke skog! [:-][:D] 

ORIGINAL: MeMyself

Vil du ha flere bilder??? [8D][8D][8D]

ikke noe skog her nei.men er ikke fanatisk, barberer vekk alt ca 1 gang i uka.[;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: MeMyself

Vil du ha flere bilder??? [8D][8D][8D]

Nei takk.. Følte du illustrerte godt nok med de du postet! [:-][X(][8D]

Hihihi! Til ære for memyself[8D]

Til kathmor:

hahaha...

[:D]

Det var litt mer skikkelige saker ja! [8D][;)]

KathMor sitt bilde prøver jeg desperat å fortrenge.. [:-][X(][:D]