Blir lettere sprø for tiden...

Tjukkaaa

Forumet er livet
... grenser ikke dette mot å være ufaglig?

For 3 uker siden får jeg melding: Jeg mangler en epost adresse fra deg hvis du skal ta Bøk 2602. Da må du løse case i forkant.
Jeg sendte mail.

Får intet case så jeg sender mail i dag (siden det er under 1 mnd til eksamen):
Får jeg case tilsent på post eller legges det ut på blackboard?

Svaret jeg får:
Hvilket case er det snakk om? Uansett så har jeg ikke noe jeg sender ut.
[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Det vil jeg si er veldig veldig ufaglig... 

helt utrolig altså! De driter laaaaangt opp etter leggen med alle disse endringene altså - snakk om dårlig planlegging!!![:@]

Sendte fyren mail tilbake med quote fra det han skrev til meg for en mnd siden - gikk en stund til jeg fikk svar. Et tørrt og "jeg innrømmer aldri mine feil" svar med beskjed om hvor jeg fant oppgaven[8D].

ORIGINAL: Tjukkaaa

helt utrolig altså! De driter laaaaangt opp etter leggen med alle disse endringene altså - snakk om dårlig planlegging!!![:@]

Sendte fyren mail tilbake med quote fra det han skrev til meg for en mnd siden - gikk en stund til jeg fikk svar. Et tørrt og "jeg innrømmer aldri mine feil" svar med beskjed om hvor jeg fant oppgaven[8D].

Makan...

henger ikke helt med i svingene på dette her jeg[;)]

Men skjønner du er irritert[:@][:D][8D]

DÅRLIG! [:@]

ORIGINAL: Vand

DÅRLIG! [:@]

Fy fillern!
da hadde jeg blitt rimelig irritert. Man har da ikke allverdens tid når man studerer med barn[:@][:@][:@] Man trenger ikke uforutsette endringer!! åååå

(jeg dro selv for et par uker siden 1,5 timer for å få med en forelesning siden han hadde sagt han skulle påpeke fra pensumlista i den timen hva som var mest eksamensrelevant. I løpet av dagen spurte jeg hvilken time han hadde tenkt å gjøre dette (så jeg ikke typisk var ute og ammet eller noe), men da sa han, nei, det gjør jeg ikke før i morgen....!!!!) Og da var ikke jeg der.. Snakk om bortkastet tid til reising. Kunne heller lest selv altså!!!!

Back
Topp