Nå er det en uke siden(torsdag) jeg gikk på privat TUL bare for å sjekke at det denne gangen skulle være liv i magen slik at jeg kunne slappe av på ferie. Jeg hadde en SA i uke 11(10+5) i august og var veldig spent og trodde virkelig det hadde gått bedre denne gangen. På ultralyden kunne de ikke se noe annet enn en fostersekk og plommesekk, ingen foster. Jeg ble helt satt ut for hadde så sinnsykt mye symptomer med kvalme, leddbåndsmerter og trøtthet.. Jeg fikk time på sykehuset på mandag og de kunne konstatere det samme.. ingen sjans for at jeg kunne være kortere på vei heller.. så ble tilbydd cytotec eller å vente og se om det skulle komme igang av seg selv.. jeg valgte tabletter - med blandede følelser etter å ha lest her inne om hvor jævlig det kan være. Men min forrige SA var virkelig fryktelig vond så tenkte at det ikke kunne bli verre enn det så jeg valgte tabletter.. tok de på mandag og har blødd og hatt smerter siden da..
Jeg forstår jo at dette er vanlig, men mistenker at også min første SA egentlig var tom fostersekk da det ikke kom ut noe som lignet et foster.. hvor vanlig er det å ha to bo etter hverandre og hva skyldes det egentlig? De kalte sett for MA på sykehuset, mener vel ikke det når det ikke er noe foster der?Prøver å se på nett men syns ikke jeg finner gode artikler. Skal sies at jeg har en datter fra før og har da altså blitt gravid på første forsøk tre ganger.. jeg blir jo lett gravid, men er nå redd jeg ikke skal kunne få en lillesøster eller lillebror til jenta mi.. hva kan være galt? Hva bør jeg gjøre?
Jeg forstår jo at dette er vanlig, men mistenker at også min første SA egentlig var tom fostersekk da det ikke kom ut noe som lignet et foster.. hvor vanlig er det å ha to bo etter hverandre og hva skyldes det egentlig? De kalte sett for MA på sykehuset, mener vel ikke det når det ikke er noe foster der?Prøver å se på nett men syns ikke jeg finner gode artikler. Skal sies at jeg har en datter fra før og har da altså blitt gravid på første forsøk tre ganger.. jeg blir jo lett gravid, men er nå redd jeg ikke skal kunne få en lillesøster eller lillebror til jenta mi.. hva kan være galt? Hva bør jeg gjøre?