Blir lett bekymret!

mamma90

Mamma til 1, krysser fingrene for nr 2 <3
Hei :) Har hatt problemer med treg mage siden jeg fant ut jeg var gravid.. I går var vi på UL og fikk se en sprellende baby inni der.. Er i dag 11+1!
Nå har jeg veldig løs mage (uusj) og har mistet en god del av magen.. Dette er jo selvsagt på grunn av at jeg har vert kraftig oppblåst (Har hatt mage siden uke 10)! Men nå når jeg ligger kan jeg ikke kjenne noe på magen, om det var toppen av livmoren eller hva jeg kjente før jeg fikk løs mage vet jeg ikke, men kan dette vere fordi jeg ikke lengre er så oppblåst?
blir veldig lett bekymret, har mistet endel gangerenig hadde en EX.U i mars!

Er sikkert ingenting å vere bekymret for! :p

Vil nok tro det er fordi det ikke er noe som er samlet opp inni der som presser livmoren utover :)
Bare vent til imorgen når du våkner med full blære, da vil du nok kunne kjenne livmoren igjen :)
Tror helt ærlig at det ikke er noe i bekymre seg for.. Plutselig er magen i "veien" :) hehe

Jeg har også problem med treg mage, og har hatt det siden uke 4. Føler at det er det magen kommer av her i gården i hvertfall. Så tror nok ikke du trenger å bekymre deg :) alt er nok i orden, er jo ikke så veldig stort enda den lille som er inni der.

Vil nok tro det er fordi det ikke er noe som er samlet opp inni der som presser livmoren utover :)
Bare vent til imorgen når du våkner med full blære, da vil du nok kunne kjenne livmoren igjen :)
Tror helt ærlig at det ikke er noe i bekymre seg for.. Plutselig er magen i "veien" :) hehe

ja var det jeg tenkte, men er alltid greit å høre andres tips og meninger :) hehe :))

Jeg har også problem med treg mage, og har hatt det siden uke 4. Føler at det er det magen kommer av her i gården i hvertfall. Så tror nok ikke du trenger å bekymre deg :) alt er nok i orden, er jo ikke så veldig stort enda den lille som er inni der.

Nei den er ikke stor i det hele tatt!! Magen kommer jo når jeg reiser meg!! vil helst se og høre den hver dag! Hehe :)

Back
Topp