Blir kvalm av stramme bukser

gubben&gamla

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
har ikke begynt å få noe særlig mage, men har IBS så hovner fort opp og reagere på all mat for tiden. Bruker 38-40 i bukser pga store hoftebein, men er ellers normal slank. Nå blir eg kvalm av ting som strammer over magen og buksene sklir ned uten belter....
Vurdere og kjøpe en mamma bukse til når eg må ut av joggebuksene...
Vil det hjelpe mon tru? Kan eg kjøpe str 40 og vokse inn i den eller bør eg kjøpe noe større? Blir str større utover graviditeten om en legg på seg bare som normalt?
Har gått opp en kg alt trur eg hehe... 7+5 i dag

Jeg har akkurat samme problem og begynte med mammabukser før helga :) Kjøpte den størrelsen jeg bruker til vanlig! Og synes absolutt det hjelper mtp press mot magen. Mye bedre!

Mannen lo litt da jeg fortalte at jeg hadde kjøpt mammabukser allerede, men nå lurer jeg på å kjøpe en til å bytte med. Absolutt verdt det. Jeg kjøpte samme str som vanlig, de er ganske stretchy, så tror de skal tåle at jeg går opp noen kg også.

Jeg har også IBS og har vært sikkelig oppblåst (mer enn vanlig), måtte løpe å kjøpe meg 2 mammabukser på h&m, men jeg kjøpte to forskjellig str pga de er forskjellig modell, alltid lurt å prøve på [emoji4] (kjøpte 1 til 299,- og 1 til 399,-) synes den til 299,- virka litt mindre i str.
Uansett, sikkelig deilig med mammabukser!

Bruker også mammabukser for og minske kvalmen. Men så passer jeg ingen av buksene mine lenger ennå jeg bare er 6+4 (tror jeg, tul i morgen Så håper på mer svar da) Er utrolig oppblåst.

Ja da får eg kjøpe meg ei mamma bukse snart hehe... prøve å få trent litt så det ikke blir så stor vekt oppgang, men trenger jo en masse søvn også. Vært på ferie i en uke, men nå er jo hverdagen her og eg går i hvertfall flere små turer med hundene i dag. Blir trening i morgen og så får en komme seg på senteret og få handla litt..,

Melder meg inn her. Var ute og kjøpte mamma bukser i dag. Mine vanlige er for trange over magen og jeg blir bare mer kvalm av de.

Bruker de der aladinbuksene fra Cubus :D kjempe digge! Har for liten mage til mammabukser ennå :p

Lekre er de ikke, men de gjør jobben

Back
Topp