Blir kosestundene litt glemt?

mharty

Forelsket i forumet
Jeg har så dårlig samvittighet overfor min kjære, på dagen er jeg på jobb, oh når jeg kommer hjem er jeg så trøtt å vil bare sove, og nå er kvalmen værst på kveldene, noe som fører til at jeg går å legger meg tidlig! Føler kosetid blir litt bortprioritert. Lysten er jo ikke på topp nårformen er så dårlig:p så hender jeg tar meg i nakkeskinnet å sier st nå må jeg;p syns sååå synd på min kjære!:p

Hvordan er det hos dere? Tips til hvordan vi kan bli flinkere til å ta vare på den tiden vi har?:)

Huff..har også dårlig samvittighet..og tenker at nå må jeg skjerpe meg,men lysten bør jo liksom være der også da!

Ingen sengekos her i gården om det er det du tenker på ;)
Er så trøtt og lite opplagt etter dagen at jeg går rett å legger meg. Å lysten er blitt borte etter jeg ble gravid :/ Ble det med de andre to også, men kom seg igjen etter fødselen ;) Så det er bare å holde ut!

Godt å høre at det ikke bare er her i huset! Jeg orker ikke kos, jeg er trøtt og sliten når jeg kommer hjem om kveldene og i tillegg er lysten forsvunnet. Eneste jeg vil om kvelden er å se tv og sove, håper det kommer seg snart!

Lysten min er heldigvis ikke borte, så her er det mer enn nok av kos :)
Siden jeg er 100% sykemeldt, har jeg tid til å sove og pleie meg selv på dagen. Så når han kommer hjem fra jobb er det han som er i fokus. Syntes det er litt viktig at han ikke blir glemt bort, selv om jeg er kvalm.

Her er det som det alltid har vært, vi har sex når kjæresten er hjemme:) jobber mye natt, så benytter enhver anledning ;)

Lysten er der heldivis enda :) så de blir jo litt avogtil :) jeg er også sykmeldt så har overskudd til sånnt på kvelen/i helgene :) mannen jobber mye så er ikke alltid vi har tid :p

SKjønner det er lettere for de som har fri om dagene! Men jeg er rett og slett HELT utslått når jeg er ferdig på jobb!! Og som regler kommer hodepinen krypende om kvelden, å da er det værfall game over!
Men det er betryggende å høre daglig at han syns jeg er så deilig, selv om kroppen forandrer seg!:p

Håper det blir bedre utover svangerskapet, at formen min blir stigende! hvis ikke syns jeg alvorlig synd på ham!:p

Lite sengekos her også,. men det er fordi jeg er så trøtt om kvelden og går å legger meg gjerne 1-2 timer før han... Jaja vi har en hel livstid å ha sengekos på så det får vi bare ta igjen ;)

Her er det synd på meg.. jeg vil ha masse kos å sex men neh mannen er ikke der, han sier det ikke tenner han tanken på at jeg er gravid fordi han er så redd for å "drepe" babyen.. bah *frustrert* Å ikke bor vi sammen heller så kansje i år har jeg bare hat sex 3 ganger.. føler meg singel på det område :/

Her er det synd på meg.. jeg vil ha masse kos å sex men neh mannen er ikke der, han sier det ikke tenner han tanken på at jeg er gravid fordi han er så redd for å "drepe" babyen.. bah *frustrert* Å ikke bor vi sammen heller så kansje i år har jeg bare hat sex 3 ganger.. føler meg singel på det område :/

Den er kjip.. :( Er han ikke klar over at sex i svangerskapet er helt ufarlig, og det mest naturlige som fins!?
Du får vise han artikler om sex i svangerskapet, at det har ingenting å si for babyen :p

Den er kjip.. :( Er han ikke klar over at sex i svangerskapet er helt ufarlig, og det mest naturlige som fins!?
Du får vise han artikler om sex i svangerskapet, at det har ingenting å si for babyen :p

jepp... Jeg har prøvd å forklare han det mange ganger... Håper det blir anderledes når vi flytter sammen å han får et nærer forhold til alt sammen som har med magen å gjøre

Næi ikke glemt :D lysten er der :D så ca annenhver dag ivertfall,jeg MÅ ha bare måå ha hehe

Back
Topp