Blir kaster ut

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Blir hele tiden kastet ut av appen! Hver gang jeg har postet ett innlegg og noen ganger når jeg klikker meg inn på tråder. Både før og etter siste oppdatering. Flere på terminforumet mitt opplever det samme...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også!

Akkurat det samme skjer her. Kun etter at jeg har skrevet et innlegg eller etter at jeg har vært innom en tråd. Mest etter førstnevnte.

DEt er ett problem med appen ja. Beklager dette. I mellomtiden anbefaller jeg dere å bruke vanlig nettleser på mobil og nettbrett ;)

DEt er ett problem med appen ja. Beklager dette. I mellomtiden anbefaller jeg dere å bruke vanlig nettleser på mobil og nettbrett ;)
Det er jo relativt slitsomt i forhold :p
Må zoome inn for å se hva som står, noe som fører til at man må scrolle hit og dit i evigheter. Appen er og blir lettest med mindre man har pc, så da får man heller en naturlig Avvenning fra forumet.

Det er jo relativt slitsomt i forhold :p
Må zoome inn for å se hva som står, noe som fører til at man må scrolle hit og dit i evigheter. Appen er og blir lettest med mindre man har pc, så da får man heller en naturlig Avvenning fra forumet.

Det var synd å høre.
Jeg bruker nesten kun vanlig nettleser når jeg er på forumet via mobil. Ser ut som en vanlig nettside uten å måtte zoome og scrolle. Kanskje det er noe du kan endre i innstillingene dine?

Appen fungerer helt fint til androide nå, men til iOs er det fortsatt problemer, vi venter på at utvikleren skal fikse opp i denne.

Ser du skriver fra appen på iPhone nå. Betyr det at den fungerer litt iallefall?

Det var synd å høre.
Jeg bruker nesten kun vanlig nettleser når jeg er på forumet via mobil. Ser ut som en vanlig nettside uten å måtte zoome og scrolle. Kanskje det er noe du kan endre i innstillingene dine?

Appen fungerer helt fint til androide nå, men til iOs er det fortsatt problemer, vi venter på at utvikleren skal fikse opp i denne.

Ser du skriver fra appen på iPhone nå. Betyr det at den fungerer litt iallefall?
Det fungerer slik at jeg blir kastet ut etter å ha postet ett innlegg, så etter å ha trykket reply nå må jeg vell gå inn på nytt igjen ;) så blir lettest å kun lese, dessverre er det slik for de fleste på april noe som gjør at det har blitt dødt der inne :/

Det fungerer slik at jeg blir kastet ut etter å ha postet ett innlegg, så etter å ha trykket reply nå må jeg vell gå inn på nytt igjen ;) så blir lettest å kun lese, dessverre er det slik for de fleste på april noe som gjør at det har blitt dødt der inne :/

Har du oppdatert mobilen din til siste ios?

Hei.

Da er det kommet ut en ny versjon av forum appen vår. Håper at den løser de problemene en har opplevd på iOS/iPhone. hold fingrene krysset :-) MERK! Det er IKKE en ny versjon på Android enda.

Litt viktig å vite om - når en finner feil på en iPhone app, så er det flere faktorer som spiller inn på hvor fort en kan få det fikset. De to viktigste er:
1. er det enkelt å rette feilen for de som lager appen?
2. når feilen er rettet (kan ta en til mange dager), så tar det opptil en uke før Apple godkjenner en ny app til app-store.

Summen av 1 og 2 betyr at i 99% av tilfellene så er det umulig å fikse en slik feil på under en uke.

For Android så kan det ta alt fra noen timer til flere dager/uker alt etter hvor lett det er å finne/ordne feilen. Når den er rettet, så tar det bare noen timer før den er tilgjengelig for brukerne... litt annerledes enn for iPhone altså.

Back
Topp