Blir kanskje skole på meg

<3 2015 baby <3

Forelsket i forumet
Fra slutten av januar til en gang i mai juni begynner jeg kanskje på skole :-). Det er amo kurs gjennom nav da men likevel skole :-). Må vente å se om jeg får plass :-)
Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Hva er amo? Skal far være mest hjemme med baby? Nysgjerrig å høre hvordan andre tenker å gjennomføre permisjonstiden

Arbeidsmarkingsopplæring står amo for. Det er kurs gjennom nav når man er arbeidsledig og kan øke sjansene for å få jobb. Kurset begynner nå i januar og er ferdig i mai/juni så nei faren skal ikke ha mest permisjon med baby :-). Da jeg er ferdig med kurset før baby kommer :-)

Hehehe! Stemmer, det blir allerede nå denne januar :) Krysser fingrene for at du får plass ;)

Jeg skal ta ettårs studie fra februar til desember, men skal fullføre den selvom jeg får baby i mellomtiden ;)

Det er nettbasert studie med helgsamlinger en gang hver andre mnd. Gleder meg til å starte har prøvd å komme inn lenge og har endelig fått plass etter en krevende opptaksprøve :)

Det blir spennende å se hva som skjer på tirsdag da frøken :-)
Håper du kommer inn :-)
Og at legetimen din kan bli flyttet litt på :-)

Takk feb10&aug13 :-). Jeg ringer legen i morgen og forklarer hvordan det ligger ann :-). Får sikkert byttet til senere den uken :-). Bør jo gå på det møtet :-):-)

Back
Topp