To uker siden var jeg syk med feber, så gikk det over, uken etter har jeg hatt tørr hoste men uten noe vondt i halsen. Har vært helt pyton om nettene med hoste. Og nå i helgen kjennes det ut som det har vokst en kjempe potet nede i halsen min, og hosten har blitt enda verre med brekninger og slim. Sorry detaljene.
Jeg rekker jo aldri å dra til legen grunnet praksisen (kun 1 uke igjen), men formen blir jo aldri noe bedre, om bare dårligere.
Begynner å bekymre meg om det går utover fosteret...er helt støl i magen etter all hostingen, og får store smerter i magen så jeg prøver å unngå å hoste.
Gi meg S.T.Y.R.K.E !!!!

Jeg rekker jo aldri å dra til legen grunnet praksisen (kun 1 uke igjen), men formen blir jo aldri noe bedre, om bare dårligere.
Begynner å bekymre meg om det går utover fosteret...er helt støl i magen etter all hostingen, og får store smerter i magen så jeg prøver å unngå å hoste.
Gi meg S.T.Y.R.K.E !!!!

Var redd for at det skulle gå ut over babyen, men alle jeg snakket med av både lege,jordmor og sykehus kunne berolige meg med at babyen ikke ble noe påvirket selv om jeg opplevde det som voldsomt. Det var kun meg selv det gikk utover.