blir jeg sprø eller e alt normalt??

mallu

Betatt av forumet
Nu trenger æ gode råd og hjel. VIRKELIG!!!
Våkna i natt med en merkelig følelse. Hadde sånn stikking i hele kroppen, spesielt i hendene! Hode va surrat. Ble helt kalt i kroppen, frys som bare det og bynte å sjelve.Æ va sikkert på at nu blir æ gal, her og nu! Mannen min holt rund mæ og prøvde å få mæ roe ned med å fortelle mye fine ting... heldighvis klarte han det. æ gråt som enn voss, ble så redd når æ viste ikke ka det va!! Føltes kjempe ekkelt. Har noen følt noe lignandes? Kan det være mangel av vitamin, tilskudd etc? E d noe psykisk? Fysisk? Noe m graviditet? I dag går d bedre. bar uro inni ,når æ ikke vet ka d va og kommer den tilbake!!! [:(]så alle råden e hjertelig velkommen, uansett kaslags råd det måtte være.

nu kom den to gang, sorry! har noe trøbbel med maskin

eg har ikkje erfaringer frå graviditet, men ofte tar følelsene overhand sjølv om ein ikkje veit grunnen. kroppen din trengte kanskje berre å gråte, få eit utbrudd...
noke spes. du har tenkt på som bekymrer deg? mangen ting kan få kroppen til å reagere sånn..

så eg håper du føler deg betre snart[:)]

har følt mæ så sterk i de siste. e vell likevell litt følsom. tenker alt mulig ka som skjer i verden og rund oss. om vi og æ klarer å ha det best mulig og godt til barna våres, er så utrolig gla i dem.[:)]

TUSEEEN TAKK!!![:D] Æ ble så lettet...d e litt deilig å vite at man ikke nødvendigvis blir gal!!! HURRAA for det. det er nok nerver i rggmarken som klemmes. e veldig gla å sove på ryggen så d va nok det. skal også snakke m legen om d neste gang! Dokker er topp!!! [:D] MEGA KLEM TILBAKE!!!

Hvis du ikke har hatt det slik tidligere, kan det være hormonene som gjør det...
Jeg har voknet opp om natta og blitt urolig uten spes. grunn..

Det kan være at du har drømt og blitt redd...
Jeg drømmer masse rart og litt ekle ting om fødsel osv. og da kan jeg bli ganske så
utafor og redd når jeg vokner..

Ta det opp med jormor..hun har sikkert masse erfaring med dette..
Mange kan oppleve angst i graviditeten,, masse spenning og stor omveltning i kroppen..

Masse gode klemmer fra Tinka :-))

Back
Topp