Blir jeg lurt eller er det noe på gang?

Anine96

Blir kjent med forumet
Nå siden Mandag har kroppen vist alle tegn til at fødselen skal starte, men ikke noe skjer.. Det blir med sterke kynnere og mye ubehag.. Sinnssyk halsbrann og stikkinger i underlivet. Blir noen av dere andre lurt eller hvordan har dere det? Noen av dere som har født før som har hatt det lignende?
Er så utålmodig, håper det starter snart for dette blir jeg bare sliten av :dead:
 
Jeg har hatt det sånn i to uker nå med modningsrier som bare har blitt sterkere men fortsatt ingen baby. Termin om fire dager... så ja jeg føler meg lurt ihvertfall, haha
 
Normalt med modningstegn. Kan vare i flere uker desverre
 
Er så kjipt, man vil jo gjerne møte den lille :) Din første? :)
Ja er min første. Har aldri gjort dette før og selv om det er bra baby er der inne til termin så blir man jo sykt spent/nysgjerrig og ivrig når man føler at noe er på gang for så å bli megaskuffet når alt roer seg og stopper opp. Vi har jo ventet i 9mnd så synes det er på tide - haha
 
Ja er min første. Har aldri gjort dette før og selv om det er bra baby er der inne til termin så blir man jo sykt spent/nysgjerrig og ivrig når man føler at noe er på gang for så å bli megaskuffet når alt roer seg og stopper opp. Vi har jo ventet i 9mnd så synes det er på tide - haha

helt enig! Når har du termin?
 
nei, så får man så falske forhåpninger hele tiden.:banghead:
Jepp. Men heldigvis trenger du ikke å ta hensyn til noen andre enn deg selv :) fordelen med all modningen er at fødselen gjerne går litt fortere :)
 
Jeg hadde det slik uka før han ble født. Så d kan jo være modning til deg å :)
 
Jeg hadde det slik uka før han ble født. Så d kan jo være modning til deg å :)

håper det, vert litt mer slim i dag, skikkelig ømme nipler, magen har synker veldig så håper han er rett rundt hjørnet.. merker at jeg egentlig bare vil ha han ut og komme oss hjem i disse tider
 
Nå siden Mandag har kroppen vist alle tegn til at fødselen skal starte, men ikke noe skjer.. Det blir med sterke kynnere og mye ubehag.. Sinnssyk halsbrann og stikkinger i underlivet. Blir noen av dere andre lurt eller hvordan har dere det? Noen av dere som har født før som har hatt det lignende?
Er så utålmodig, håper det starter snart for dette blir jeg bare sliten av :dead:
Samme her.... Er min 3. Og forrige gang sleit jeg meg helt ut i ventingen, prøver å ikke gjøre det samme nå men er ikke lett. Gikk 10 og 9 dager over tiden med de to første.... Er nå 5 dager fra termin og det er den evige murringen, minimale søvnen (jævla gnål om "sov masse nå") og kynnere, vond rygg, hormoner og møe annen moro..... men bikker liksom ikke over i noe som ligner på skikkelige rier; neida....
 
Har termin imorgen og ståa er den samme. Masse kynnere, ryggvondt, magevondt, økt hevelse i hender og føtter - masse plager/symptomer/tegn på at noe er på gang hver kveld og natt men ingenting mer skjer annet enn at jeg nynner å bli utrolig sliten og lei. Tror aldri jeg har hatt så kort lunte som nå
 
Ser jeg i grunn var ganske heldig. Hadde ingen modningstegn, med mindre slimproppen var et slikt tegn da. Den gikk over flere dager.

Hadde termin 1 mars, ble lagt inn 3 mars for igangsetting pga lite fostervann og min alder.
Fikk 3 piller uten antydning til at noe skulle skje.
Men på natta begynte plutselig riene og 2.5 time senere var hun ute :)

Jeg var fødeklar lenge og så frustrert over manglende modningstegn. Men snuppa kom jo likevel :)
Håper du slipper vente så mye lenger, må jo være utrolig slitsomt med masse tegn og null action :smiley-ashamed004
 
Samme her.... Er min 3. Og forrige gang sleit jeg meg helt ut i ventingen, prøver å ikke gjøre det samme nå men er ikke lett. Gikk 10 og 9 dager over tiden med de to første.... Er nå 5 dager fra termin og det er den evige murringen, minimale søvnen (jævla gnål om "sov masse nå") og kynnere, vond rygg, hormoner og møe annen moro..... men bikker liksom ikke over i noe som ligner på skikkelige rier; neida....

Samme her, og i tillegg så er man ganske stressa og nervøs av alt som skjer også! :sorry:
 
Ser jeg i grunn var ganske heldig. Hadde ingen modningstegn, med mindre slimproppen var et slikt tegn da. Den gikk over flere dager.

Hadde termin 1 mars, ble lagt inn 3 mars for igangsetting pga lite fostervann og min alder.
Fikk 3 piller uten antydning til at noe skulle skje.
Men på natta begynte plutselig riene og 2.5 time senere var hun ute :)

Jeg var fødeklar lenge og så frustrert over manglende modningstegn. Men snuppa kom jo likevel :)
Håper du slipper vente så mye lenger, må jo være utrolig slitsomt med masse tegn og null action :smiley-ashamed004

Får håpe han melder sin ankomst snart, gruer meg til en barseltid uten besøk og holde seg mest mulig hjemme:(
 
Back
Topp