Siden jeg ikke har vært så aktiv på ei lang stund, har jeg ikke tilgang til skjult gruppe her forståelig nok. Jeg hadde ordnet dagbok der inne for BA,er den slettet nå pga at jeg ikke har tilgang lenger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,d har gått i ett!Syns også det er strengt:/ har ventet på at det kommer mer i dagboka diskjønner jo at ting blir litt hektisk når man får små..
Syns det er strengt at du er stengt ute fra skjult.. vet at reglene er sånn, men syns det er for strengt. Jeg er medlem av oktober 14 sin sent gruppe, og ingen har 30 innlegg der per måned nå. Men vi er en stor gjeng!
Jeg hadde innbilt meg at det var 30. Men 10 er mer overkommelig.Ingen innlegg slettes med mindre man selv ber admin/mod om det.Og man kan søke ny tilgang etter 14 dager.
Kun 10 innlegg per måned her på mai, og man får varsel på PM fra meg om å bli aktiv igjen dersom man mangler innlegg. Om ingenting har skjedd på en hel uke etter at man har fått PM fra meg så mister man tilgang. Det er reglene vi har laget på gruppen vår.![]()
Jeg hadde innbilt meg at det var 30. Men 10 er mer overkommelig.For min del kan vi uansett godt endre reglene nå. De som har hatt tilgang i månedsvis er jo "trygge". Så jeg er ikke redd for at uvedkommende skal komme seg inn.
![]()