Blir innlegg slettet?

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Siden jeg ikke har vært så aktiv på ei lang stund, har jeg ikke tilgang til skjult gruppe her forståelig nok. Jeg hadde ordnet dagbok der inne for BA,er den slettet nå pga at jeg ikke har tilgang lenger?

Dagboka ligger fortsatt inne på skjult ser det ut som, så den dukker opp for deg og om du får tilgang igjen sikkert :)

Ingenting blir slettet selv om man mister tilgang.

Syns det er strengt at du er stengt ute fra skjult.. vet at reglene er sånn, men syns det er for strengt. Jeg er medlem av oktober 14 sin sent gruppe, og ingen har 30 innlegg der per måned nå. Men vi er en stor gjeng!

Syns også det er strengt:/ har ventet på at det kommer mer i dagboka di :) skjønner jo at ting blir litt hektisk når man får små..

Det er vel vi selv som har bestemt at 10 innlegg er grensen? Syns ikke det er spesielt strengt, 10 innlegg klarer man jo på en time og man kan jo bare be om å få tilgang igjen?

Jeg har også tilgang til skjult på mitt gamle terminforum, men det er jo bare pga tilgangsnasvarlig neppe prioriterer en gammel gruppe. Og ingen der kvalifiserer til medlemskap

For min del trenger vi ingen innleggsgrense for tilgang. Jeg skriver strengt tatt ikke mer på skjult enn åpentforum. Men folk har jo bilder der som de ikke vil at alle uten tilgang skal få se

Men det er jo en negativ spiral. Jo flere som mister tilgang - jo stillere blir det der inne

Ingen innlegg slettes med mindre man selv ber admin/mod om det. :) Og man kan søke ny tilgang etter 14 dager.

Syns det er strengt at du er stengt ute fra skjult.. vet at reglene er sånn, men syns det er for strengt. Jeg er medlem av oktober 14 sin sent gruppe, og ingen har 30 innlegg der per måned nå. Men vi er en stor gjeng!

Kun 10 innlegg per måned her på mai, og man får varsel på PM fra meg om å bli aktiv igjen dersom man mangler innlegg. Om ingenting har skjedd på en hel uke etter at man har fått PM fra meg så mister man tilgang. Det er reglene vi har laget på gruppen vår. :)

Ingen innlegg slettes med mindre man selv ber admin/mod om det. :) Og man kan søke ny tilgang etter 14 dager.

Kun 10 innlegg per måned her på mai, og man får varsel på PM fra meg om å bli aktiv igjen dersom man mangler innlegg. Om ingenting har skjedd på en hel uke etter at man har fått PM fra meg så mister man tilgang. Det er reglene vi har laget på gruppen vår. :)
Jeg hadde innbilt meg at det var 30. Men 10 er mer overkommelig. :) For min del kan vi uansett godt endre reglene nå. De som har hatt tilgang i månedsvis er jo "trygge". Så jeg er ikke redd for at uvedkommende skal komme seg inn. :)

Jeg hadde innbilt meg at det var 30. Men 10 er mer overkommelig. :) For min del kan vi uansett godt endre reglene nå. De som har hatt tilgang i månedsvis er jo "trygge". Så jeg er ikke redd for at uvedkommende skal komme seg inn. :)

Går fint å endre reglene, jeg bare følger reglene vi har blitt enige om der inne. :)

Back
Topp