blir ingen mars

en_til_på_vei?

Elsker forumet
baby.... Menmen... Ville jo ha venta litt til uansett så er litt lei meg og skuffa, men på en annen måtte veldig letta... Da vi venter på at jeg skal kunne komme i jobb først[:)]

Masse lykke til videre[:)] Hyggelig det var her den lille tiden[:)]

Det var leit å høre....! Skjønner godt at du er både letta og skuffa...!

Lykke til videre! Plutselig sitter spira skal du se!! [:)]

Tusen takk, ja det gjør den[;)]

Lykke til vidare, både med jobb og spire. [:)]

ORIGINAL: litjpia.tm

Det var leit å høre....! Skjønner godt at du er både letta og skuffa...!

Lykke til videre! Plutselig sitter spira skal du se!! [:)]
[:)][:)][:)]

takke takke[:)] Selv om det er jobb som er viktigst nå[:)] Men blir det en liten spire sier vi ikke nei takk så klart.. Da er h*n velkommen...
Men kunne gjerne ha ventet litt om man kan..

Var vist ikke ikm som kom?????[8D] Så veit ikke helt hva jeg skal si..
Hadde bare små prikker med blod på papiret.. Men kjennes ut som ikm kommer snart da. Hehe.. Men ville bare si det til dere jeg....

Er det kanskje noen andre som har opplevd dette her??[8D]

OI!! Så bra da!!! [:)][:)][:)]

Kan være en liten rift eller noe sånn som foråsaker blødninger, så det kan være at spiren din har det helt bra der inne!!! [:)]

Ring legen du, så får du nok sjekket! [:)]

ja merket så fort jeg tørka var det jo ganske vondt.. å rett etterpå da så jeg noen blod flekker på papiret...
Litt murringer nederst på sidene.. Noen ganger får jeg sikkelig kramper i magen da.. Da går jeg på do for er jo så sikker på at nå kommer det nå kommer det blod, men nei.. Ingen tegn men kommer nok seinere..*tenker jeg*

Å masse stikkninger rundt navel partiet... veldig fort sliten i kropp og rygg... Men det tror jeg får det når ikm også skal komme, men veit ikke....

Spørs om det er bare å vente å se da... og håpe i massevis!!! [:)] Vi får satse på at det er en spire der!!! [:)]

Krysser fingrene masse for deg!!! [:)][:)]

Takke takke.. Hører alltid i fra meg om det skulle vært noe der.. For da kommer jeg inn her til dere om ikke blir det bare å vente til tiden er inne for at jobb har 100% kommet seg på plass[;)] Så baby

Jeg hadde jo skikkelige mensmerter lenge, også kom aldri mensen. Den blødningen du har hatt kan jo være spotting. Hmmm blir spennende å se [:)] Du får holde oss oppdatert, krysser fingrene mine [:D]

Hvis tickeren din stemmer, kan det jo være festeblødning[8D]
Jeg hadde det, på samme dag som du er nå hvis den stemmer[:D]

ORIGINAL: *sawyer*

Hvis tickeren din stemmer, kan det jo være festeblødning[8D]
Jeg hadde det, på samme dag som du er nå hvis den stemmer[:D]

Sign.

Hadde noe jeg tolker som festeblødning rundt denne tiden som du er nå jeg også.. [8D]

Den ticken skulle vært forandra.. Den stemmer ikke.. Skulle ha fjernet den for lengst....
Men takk jenter.. Får bare se[:)]

Back
Topp