Blir ikke tidlig UL på meg allikevel...

Lilje_prøver

Betatt av forumet
:P Tispen vi skal parre nå har fått løpetid, så må avbestille timen min 15 august... Får vente til vi har flyttet til østlandet, eller bare vente til ordinær :)

Jeg må reise til Finland for å parre henne ;) Så er sikkert ikke tilbake nå... Reiser den 9 august tenker jeg, og regner med at jeg ikke er hjemme før den 16 :)

Aha, da forstår jeg :) Jeg hadde ikke hatt tålmodoghet til å vente! Hva med å utsette timen noen dager? Eller ta den før den 9.?

haha! nå skjønte jeg ingenting :P før jeg leste neste innlegg! 
artig da! kanskje du og hunden kan gå gravide sammen 

Driver du også oppdrett? Hvordan rase har du? :) :)

Vi driver med langhåret Collie :) Det er 2,5 time hver vei til byen, så før den 9 august har vi ikke tid (Vi driver og pakker ned hus nå for å flytte :P ) og når jeg kommer hjem fra Finland tror jeg ikke vi får tid før vi har flyttet til Østfold, så tenker det blir ul i midten av september/slutten ihvertfall!
Ja, hihi.. Hun slipper lettere unna da, bare 60 dagers drektighet :P Men til gjengjeld får hun mange flere :p

Da blir det spennende å se om det blir små valpebabyer! Da får du nok å gjøre noen måneder fremover ;)

Har akkurat hatt en kull med ni valper på min nydelige tispe.
Blir nok et kull til neste år (dog et godt stykke uti året, hehe), så lenge man finner en handhund med god gemytt og samme farge :)

Back
Topp