blir ikke sex på oss...

tigergirl

Forumet er livet
før jeg er 3 mnd på vei, vi tørr rett og slett ikke. Da det gikk gale sist hadde vi heftig og god sex lørdagen og onsdagen begynte jeg å spotte og tilslutt endte det i MA, så vi har bestemt at ikke noe sex før vi har vært hos gu den 5/7
vi vet jo ikke om det var sexen eller at det bare ikke skulle bli noe, men vi tar ikke sjansen.

hva tenker, føler dere andre om sex?

Sist jeg var gravid blødde jeg i uke 8. Legen ga meg sexforbud til over uke 12.
I de fleste bøker om svangerskap står det vel at vanlig sex i svangerskapet er ufarlig, men vi fulgte legens råd.
I utgangspunktet tror jeg fremdeles at det er ufarlig så lenge det ikke går for heftig for seg, så vi er ikke avholdende fram til uke 12. (Mulig jeg hadde tenkt annerledes om det hadde gått galt sist..)

hmm, nei altså eg har den formening om at sex ikkje tar skade[8|]

Men det veit eg jo ikkje! Sist gang så spotta eg litt, men sitter her med ei jente på 1.5 år i dag[:D] denne gangen hr eg ikkje spotta noe, og håper eg slipper det også!

Men en trenge vel kansje ikkje å ha den mest heftige sex'en akkurat![:)] Men du må gjøre det som du blir mest komforabel med[:)]

men hva er så vanlig sex? vi har et veldig godt sex liv, og mitt "problem" er at jeg kommer for ofte og blir skikkelig sliten og trett etterpå, kroppen får mange krampelignede utfalll under akten, så slik er jeg heldig. skal ikke klage.

men det er min mann som sier stopp, og det er vel like greit.

Har ikke blitt noe her heller, siden testen ble positiv.. Men det er vel mest pga at jeg har vært så utrolig kvalm, spesielt på kvelden, når jeg legger meg ned :-O
Vil så gjerne, og synes synd på kjæresten min.. Men jeg klarer bare ikke.. [&o]

I mitt forrige sv.skap begynte jeg vel å blø etter litt røff sex i uke 5 eller 6, husker ikke nøyaktig. Og var masse blod som kom dagene etter dette. Klumper og hele pakken. Gikk en stund uten blødninger, og så kom resten av klumpene osv. Trodde jeg hadde hatt en SA eller noe, så bestilte time til legen og tok en ul. Men der slo hjertet, og en liten krabatt beveget seg litt (lille hugoen min). Hadde en truende abort mente legen, men ga meg ikke sexforbud. Fortsatte å blø litt etter dette, men kun spotting. Er så glad det gikk bra nå....så denne gangen skal jeg være litt varsom når det kommer til sex [:)]

Blir ikke sex her heller, for jeg går på crinone til uke 12. 

blir nok som vanlig her. [:)]

Her har vi bare hatt oss 1 gang siden unnfangelsen..sambo har sagt at vi skal være litt forsiktig, og er enig i det..

Ved MA'n sist så spurte legen om vi hadde hatt sex i dagene før jeg begynte å blø..og hun sa bare at en skal ha vanlig, normal ikke for røff sex, og ikke for dyp penetrering..

Blir lite sex her fremover ikke bare for redseln over at det kan hjelpe til og fremheve en SA men også siden jeg har mistet alt som heter sex lyst for tiden noe som er til min mans store fortvilelse, fot tilvanlig så har verken han eller jeg noe manko på sex lyst så han er jo vant at vi har hatt oss minst en gang annen hver dag tiligere å ikke paga prøvingen men paga lyst så ble det da jo plutselig stopp her på min lyst så nå sliter han litt ja, men håper det bedrer seg med tiden for ellers får han noen laaaaange måneder i vente hehe

ORIGINAL: Bina

Blir ikke sex her heller, for jeg går på crinone til uke 12. 

sign..

ORIGINAL: *Emma08*

blir nok som vanlig her. [:)]

her også[;)]

Back
Topp