Blir ikke noen liten gutt!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Se magebilde tråden! Syns jeg har veldig stor mage asså. Tenk om gutten blir veldig stor? Jenta mi var jo 4000g og 51 cm, gutter pleier jo å bli større....[&:]

Tør ikke si noe utifra magen, for har bomma skikkelig der før![:D] Kanskje det blir en guttebass på 5 kilo?[8D]

Magen er fin den. Men folk blir litt sjokkert når de spør om terminen og innser at jeg bare er halveis. [:D]
Men jeg ble fort stor med lillemor også, folk maste om jeg var sikker på at det bare var 1 baby. [&:] Teite folk...
Men jeg belager meg på en stor unge ja.... Bare hodet ikke er så mye større... Lillemor var 38 cm rundt hodet, det er ganske stort! AU![:o]

ORIGINAL: McBaby

Magen er fin den. Men folk blir litt sjokkert når de spør om terminen og innser at jeg bare er halveis. [:D]
Men jeg ble fort stor med lillemor også, folk maste om jeg var sikker på at det bare var 1 baby. [&:] Teite folk...
Men jeg belager meg på en stor unge ja.... Bare hodet ikke er så mye større... Lillemor var 38 cm rundt hodet, det er ganske stort! AU![:o]

Hvis det er noen trøst så fikk jeg veldig fort stor mage sist, og fikk også høre at det måte være to inni der, men ut kom ei jente på 2845 gr[:D]

Jeg var myyye større da jeg ventet jente enn når jeg ventet gutt de andre gangene..
Denne gangen er jeg like stor som da jeg ventet jente sist..
Og gutten min var mindre enn jenta sist..
Så du må ikke tro på det at alle gutter er større enn jenter[:)]

Jeg venter også gutt og har større mage. Har fått beskjed om at jeg kommer til å få en unge på mellom 4,5-5 kg, så nå gjenstår det å se om denne legens uttalelser stemmer da [&:]

Jeg er faktisk like stor nå som da jeg var på samme tid med tvillingene....

Men syns magen din var kjempe fin [:)]

Alle mine 3 har vært 4400 og 4500 gr, 54cm, 56cm og 57cm...
Og alle blir sjokkert over at jeg at jeg allerede skulle ha når jeg var ved termin, for magen min var så liten... [8D]

Back
Topp