Blir ikke mett! !

moonpie<3

Flørter med forumet
I går og i dag er det noe med meg...jeg kan spise og spise- og blir ikke mett! Er sulten rett etter jeg har spist noe. Andre som også er sånn?

Hahaha:-) det var godt!! Ligger på sofaen og føler jeg skal sprenge:-( men det er ikke snacs og snop jeg vil ha. .. jeg er sulten lissom.. har du hatt det lenge?

Jeg blir veldig fort (eller hvertfall fortere enn før) mett når jeg spiser, men så blir jeg sulten igjen veldig kort etter jeg har spist :p

Føler meg som "lille larven aldrimett". Bare at "lille larven" kan byttes ut med "store hvalen" :-P Jeg er sulten hele tiden. Selv når jeg egentlig kjenner at det ikke er plass til mer mat så driver hjernen min og sier "joda, plass til litt mer. Hadde det ikke smakt med en full middag med poteter, saus, kjøtt og grønnsaker nå?"

Føler meg som "lille larven aldrimett". Bare at "lille larven" kan byttes ut med "store hvalen" :-P Jeg er sulten hele tiden. Selv når jeg egentlig kjenner at det ikke er plass til mer mat så driver hjernen min og sier "joda, plass til litt mer. Hadde det ikke smakt med en full middag med poteter, saus, kjøtt og grønnsaker nå?"
IIIIII know:-( jeg kjenner det romler tilmed. Håper det gir seg snart for jeg kommer til å bli ENORM!! Hahahahaha;-);-)

IIIIII know:-( jeg kjenner det romler tilmed. Håper det gir seg snart for jeg kommer til å bli ENORM!! Hahahahaha;-);-)

Mannen sniker seg av og til bak meg og lager sånne hval-lyder, sånn der ulelyd, haha!

Hahahaha eg ler:-). Ser det for meg! Min mann har nå sluttet å si noe(blir så lei meg), men ser på meg å sperrer opp øynene når jeg kommer tilbake til sofaen når jeg har henta meg noe nytt å spise:-(:-( vet ikke om jeg skal le eller grine..

Er litt sånn fra dag til dag, noen dager får jeg ikke i meg nok, mens andre lite :p

Hahahaha eg ler:-). Ser det for meg! Min mann har nå sluttet å si noe(blir så lei meg), men ser på meg å sperrer opp øynene når jeg kommer tilbake til sofaen når jeg har henta meg noe nytt å spise:-(:-( vet ikke om jeg skal le eller grine..

Haha, jeg velger å bare le av det. Du gror ett menneske, unntakstilstand! ;-)

Jeg blir heller aldri mett. Spiser hele tiden, må til og med stå opp på natta av og til fordi jeg våkner av at jeg er sulten. Har ikke gått opp så altfor mye i vekt, så spørs om kroppen bare trenger mer mat enn vanlig (les; tredobbel mengde)

Har det sånn her også, men oppdaget at det er som oftest de dagene frokosten er litt liten eller gått i hui å hast. Tar jeg meg tid å spiser en stor og god frokost så har jeg ikke samma problemet. Hahaha, gravidkroppen er så rar :p

Skal prøve å spise mer til frokost (takk for tips) å se om det kan hjelpe:-) har også lagd meg en STOOOOOR mugge med smoothie som står i kjøleskapet til når det begynner å romle litt.. har ikke lyst til å være hval:'(:'(

Jeg blir heller ikke mett, må bare bruke sunn fornuft og stoppe når jeg vet jeg har spist nok :p

Back
Topp