Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Spiste to store porsjoner med kylling, ris og gulrot i stad og er fortsatt "sulten". Den sultenfølelsen forsvinner aldriI går og i dag er det noe med meg...jeg kan spise og spise- og blir ikke mett! Er sulten rett etter jeg har spist noe. Andre som også er sånn?
IIIIII know:-( jeg kjenner det romler tilmed. Håper det gir seg snart for jeg kommer til å bli ENORM!! Hahahahaha;-);-)Føler meg som "lille larven aldrimett". Bare at "lille larven" kan byttes ut med "store hvalen" Jeg er sulten hele tiden. Selv når jeg egentlig kjenner at det ikke er plass til mer mat så driver hjernen min og sier "joda, plass til litt mer. Hadde det ikke smakt med en full middag med poteter, saus, kjøtt og grønnsaker nå?"
IIIIII know:-( jeg kjenner det romler tilmed. Håper det gir seg snart for jeg kommer til å bli ENORM!! Hahahahaha;-);-)
Hahahaha eg ler. Ser det for meg! Min mann har nå sluttet å si noe(blir så lei meg), men ser på meg å sperrer opp øynene når jeg kommer tilbake til sofaen når jeg har henta meg noe nytt å spise:--( vet ikke om jeg skal le eller grine..
Ja det er sant men føler meg sååå tung:-(
Klart vi kan bytteSkal vi bytte?? Her blir jeg så fort mett at det nesten er litt irriterende..