Blir ikke kvitt

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Blir ikke kvitt denne følelsen!

Var på UL 23 mai og fikk vite at vi venter gutt MEN jeg går med en så jentefølelse å får d ikke til å stemme i hode mitt at jeg bærer på en gutt. Skikkeli rart, men den jentefølelsen er så sterk at det er helt sykt!

Skal på UL igjenn 12. juni så får se igjenn da;)

Flere som har hatt det slikt å at det har vist seg at følelsen faktisk stemte?

Jeg gleder meg til barnet kommer å kjønn har ingen betydning for meg, er bare nysgjerrig på denne sterke bestemte følelsen som jeg har;p

Jeg hadde en sterk følelse på at det var jente, men fikk vite på UL at det ble gutt. jentefølelsen ga seg me en gang :) nå er jeg superinstlit på å få guttebaby :)

Med begge mine så bare "visste" jeg kjønnet før det var bekreftet. (nå vet jeg jo forsåvidt ikke for sikkert før denne jenta kommer ut)... Men av en eller annen grunn tror jeg magefølelsen stor sett stemmer;) Det kan jo hende at kjønnsleppene var så hovne at de forvekslet jenta med en gutt? =)

ja jeg er spent på å se hva dem sier på UL 12.juni

Blir jo bra om d blir gutt sefølgelig, men denne jentefølelsen er så intesn. Noen her som har fått vite gutt på Ul å senere vist seg å være jente??

Fikk beskjed at min første var gutt, og legene (gikk til jordmor og fastlege) snakket om at jeg helt tydelig hadde tegn på gutt, hjerterytme, mageform osv. Men under fødsel kom det ut ei lita jente! Ganske overrasket var vi da ja, mannen måtte hjem å male rommet osv. Heldigvis hadde vi ganske mye nøytralt tøy! ;-)

Hehe ja tippet d ble ett lite sjokk ja!;p
Hadde du nå jentefølese da eller?:) Hvar di "sikkre" på Ul at d var gutt eller?

Syns dette er så intressangt!:) 

Nei hun var ikke helt sikker på gutt nei på ulltralyden, hun sa tydelig at det var en gutt, men litt senere trakk hun det tilbake og sa at hun ikke turde å si klart hva kjønnet var. Men siden legen min og jordmoren min utover i svangerskapet sa at de var helt sikre på at det var en gutt i forhold til hvordan alt var for meg ble jeg sikker på at det var en gutt. Så på en måte kan vi takke oss selv litt....

Nå derimot har jeg gått rundt med en sikker følelse på at jeg får jente, det fordi jeg har fått 3 jenter fra før av og svangerskapene har vært helt like. Dette har også vært ganske så likt, men denne gangen venter jeg ei lita jente og en liten gutt! :-D

Her har magefølelsen stemt hver gang :) Også denne gangen hvis ul stemmer. Men greit å få dobbel sjekket Det på 3D ul 2.Juli :)

Back
Topp