Blir ikke gravid

Håper spiren sitter snart Nå har jeg kjøpt bidronning gele og wild yam,så håper det gir en liten boost på fruktbarheten:) Noen av dere som har prøvd det eller? Har 2 barn fra før,men nr 2 brukte vi 2,5 år med før det klaffet,så er veldig redd for at det skal gå så lang tid igjen. Får bare krysse fingrene og alt som kan krysses at spiren sitter snart☺️

Lykke til og håper det klaffer snart. Prøv å ikke la det ta for mye fokus å bli stress moment;)

7 mnd er ikke lenge, selv om det føles lenge for dere :) vi prøvde lenge med første. Vi begynte prøving i 08, og fikkikke første før i 2012. Det som hjalp her, var og ikke stresse og tenke for mye på hvor lyst jeg hadde på og være gravid:)

Masse lykke til med prøvinga :)

Håper spiren sitter snart Nå har jeg kjøpt bidronning gele og wild yam,så håper det gir en liten boost på fruktbarheten:) Noen av dere som har prøvd det eller? Har 2 barn fra før,men nr 2 brukte vi 2,5 år med før det klaffet,så er veldig redd for at det skal gå så lang tid igjen. Får bare krysse fingrene og alt som kan krysses at spiren sitter snart☺️

Jeg brukte bidronninggele og wild yam krem den mnd jeg ble gravid :)
Hadde også bestemt meg for at jeg skulla ta en pause i prøvinga til over nyttår hvis det ikke klaffet. Du kan si at jeg hadde ikke troa. Begynte å bli rimelig lei hele greia, og all skuffelsen. Men da satt den jammen, i pp 7 :)

Hadde prøvd i et år før vi prøvde en mnd med bidronning-gele og wild yam, og jammen funket det!!

7 mnd er ikke uvanlig lenge.
Tror man kan få hjelp etter aktiv prøving i 1 år eller noe.
Lykke til!

Hei! Jeg hadde like lang syklus som deg, det var alltid 24-25-24-25 osv. Det tok 11 mnd for oss å bli gravid. Jeg hadde da EL på dag 12-13. Ingenting som feilet meg, var hos privat gynekolog 3 ganger!. Jeg var like bekymret som deg, men gikk bra til slutt:) vi brukte preseed glidemiddel de siste 2 mnd, så kanskje den hjalp!! Lykke til :)

Jeg hadde syklus på 24 dager da min eldste ble unnfanget, samt en lutealfase på 10 dager.
Gi det tid, selvom det føles som en evighet, er 7 mnd ikke "lenge".
Ta en tur til gynekologen, og spør han/hun til råds :)

Lykke til!

Hos oss tok det 8mnd før der klaffa. P-pillene satt lenge i kroppen. Ta bidronninggelee og bare kos dere ;-)

Er du helt sikker på at eggløsning er når du trur den er ? :-). Vi brukte eggløsningstester og det gjorde virkelig susen! :-) visst ikke dere har prøvd det anbefaler jeg det hvertfall, så vet du akkurat når det er.

Back
Topp