Blir ikke enige om navn...

Hally

Andre møte med forumet
Vi venter ei lita jente i august. Vi har prøvd å bli enige om et navn, men det er ikke bare bare. Vi er liksom helt på hver vår side av grøfta. Noen ideer på hvordan vi kan løse det?? Lodd trekning?? Eneste vi er enige om er at det skal kunne sies på engelsk;) kom gjerne med noen navne forslag;)

Maria ;)

Jeg vil foreslå lodd. Det høres utrolig teit ut, men hvis det ikke er mulig å bli enige så ville jeg gjort det. Legg to av dine og hans favorittnavn i en skål og plukk en. Siden du bærer barnet kan du plukke.

Kan jo samtidig foreslå noen navn... :)
Eiril
Selma
Moira

Masse lykke til! :)

Huff.. Vi har samme problem.. Jeg hadde ikke klart loddtrekning! Tenk hvis hans navn blir trukket?? Wææ.. Tror nok vi må starte på nytt. Finne nye navn og se en gang til om vi liker hverandres navn.. Lillemor kommer ikke før i august så vi har fortsatt litt tid! :)

dobbelt navn? da kan dere jo velge et hver.

ellers har jeg noen forslag:
Emmy
Cordelia
Regina
Norel/Noelle
Freya
Naomi
Leana

vi hadde litt samme greia når minsten skulle komme - endte med MANGE runder med navneboka hvor vi skrev lister over navn vi likte hver for oss, for så å sammenligne og høre den andres forslag.... endte opp med ett av pappaen sitt forslag, men jeg måtte tenke og smake på navnet i noen dager før jeg var enig.

Sofia
Emily
Melinda
Michelle
Evelyn
Melanie
Lydia
Linda
Yvonne
Elisabeth

Synes de høres like fine ut på norsk som på engelsk. :-)

Back
Topp