Blir hodet noen sinne normalt?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Før jeg fikk barn var jeg skarp og klar i hodet - husker "alt" og snakket bra for meg.
Nå er det bare tåke og tull. Jeg glemmer alt mulig, klarer ikke å snakke ordentlig, sier feil ord og er generelt vimsete. Blir det bedre? Jeg savner det gamle hodet mitt. :p

Før jeg fikk barn var jeg skarp og klar i hodet - husker "alt" og snakket bra for meg.
Nå er det bare tåke og tull. Jeg glemmer alt mulig, klarer ikke å snakke ordentlig, sier feil ord og er generelt vimsete. Blir det bedre? Jeg savner det gamle hodet mitt. :p
Er det lenge siden du fødte?
Hvis det er det så ville jeg tatt meg en tur til lege. Vitaminmangel og stoffskifteproblemer kan gi bomullshode:(

Er det lenge siden du fødte?
Hvis det er det så ville jeg tatt meg en tur til lege. Vitaminmangel og stoffskifteproblemer kan gi bomullshode:(
1,5 år. Hodet var ganske normalt frem til 8 mnd etter fødselen, da ble jeg helt tullete. :o

2 år siden siste fødsel her...tror nok aldri jeg blir helt normal igjen :P

Jeg fikk tilbake hodet mitt etter eldste, venter på at det skal skje igjen etter yngste, regner med det;) Det er forholdsvis mange år mellom mine så de som ikke har kommet ut av tåka fra første før neste kommer skjønner jeg begynner å lure på om den aldri letter :p

Men altså alder og livsstil spiller jo inn og det endrer seg jo med års og med barn i hus.

Jeg var lenge i tåka etter 1.mann. Pyton da jeg begynte å jobbe igjen. Husker ikke når jeg opplevde at det begynte å lette. Ikke like tåke denne gangen, men så har jeg ikke prøvd toppetasjen på riktig enda :p ( fortsatt i permisjon...;))

Det er snart 7 år siden forrige fødsel, og har aldri blitt bedre i mellomtiden :p

Haha, kjenner meg litt igjen! Før hadde jeg kontroll på alle smådetaljer what so ever, nå er hodet fullt av barne- og jobbting, og mistenker at noe hele tiden må ut for å huske ting ;)

Merket enorm forskjell etter halvannet år, merket det mest konkret på eksamenene jeg hadde før han ble født, da han var 2 og 3 mnd og da han var 1 år og ti mnd. Gikk fra A/B til C/D til A/B igjen :p

Kommer tilbake sakte men sikkert her. Merket det godt da jeg begynte på skole når nr 2 var 1 år og eldste var 2,5 år. Begynte med karakter tett på stryk for å så øke til C/B og så synke igjen til E/D når jeg var gravid med nr 3:p

Ble bedre enn før etter nr 1, men nr 2 og 3 kom tett og nå 20 mnd etter fødsel sliter jeg ennå med hukommelsen. Hadde alltid stålkontroll før, men jeg glemmer ikke noe som har med ungene å gjøre ;)

Haha... Slik er jeg og :) eldste er 8 så har godtatt at jeg bare er blitt så n :p

Noen ganger kan man bli som du beskriver når man mangler b12 feks. Har du sjekka at alle nivåer er som de skal?

Ellers har jeg også gått fra å ha full oversikt til å bli et totalt rotehode med tidvise hukommelsestap. Håper for guds skyld det går seg til når ungen kommer ut.

2år siden fødsel her, er akkurat lik.
Klarer ikke føre en lettere intellektuell samtale i det heletatt lengre. :p håper det går over snart.

1,5 år. Hodet var ganske normalt frem til 8 mnd etter fødselen, da ble jeg helt tullete. :o
Her er det snart 3 år, og ikke blitt bra ennå... O.o :-P

Back
Topp