Blir hjemme en stund til:)

NoahSmom

Glad i forumet
Vi takket nei til den barnehage plassen[:D] så da blir vi hjemme til august alikevel.
Klarte ikke tanken på at han skulle begynne til tirsdag alt, så da blei jeg og poul enige om at vi bare skulle takke nei og søke på nytt. snakket med kommunen om vi kunne takke ja, men starte i april. Det gikk ikke. så da måtte vi bare søke på nytt..... Jeg har ikke jobb og klarer nok ikke få en til tirsdag, og blir for dumt og ha en plass til han når jeg er hjemme!
Er en letta mamma nå! Får jeg kooooose meg med prinsen en stund til[:D][:D][:D]

Poul snakket med de stad, og da måtte plassen gå til noen andre og vi fikk bare søke på nytt. snakk om og være vansklige! Den barnehagen vi fikk tilbud om var ingen av de 5 vi hadde søkt på heller. men uansett......... gubben blei litt små irritert og gadd ikke diskutere med de, så da sa han bare fint at vi skulle bli hjemme. (jeg er jo ganske så letta da, siden det var det jeg ville[8D]) 

Takk for tipset! Da sender vi det inn vi også, så ser vi hva som skjer[:D][:D]
Det var bra du sa!

Så kjekt da! [:)] Men, du kan jo fint takke ja til plassen og vente med å benytte den, så lenge du betaler?! [8|]

Så kjekt da! Men, du kan jo fint takke ja til plassen og vente med å benytte den, så lenge du betaler?!

Siden det er en barnehage vi ikke har søkt på, og den ligger litt for langt unna. så ville ikke gubben betale for en plass vi i første omgang ikke ville ha. så da venter vi heller i spenning og ser om det blir noe ledig i en av de vi faktisk vil ha[:D][:D] *happy happy* hehe....

Skjønner du er glad[:)]
Det er ikke noe mer jeg ser fram til nå enn og kose meg hele sommeren med snuppa mi[:D]

ORIGINAL: Piamsk

Skjønner du er glad[:)]
Det er ikke noe mer jeg ser fram til nå enn og kose meg hele sommeren med snuppa mi[:D]

Samme her [:D]

Back
Topp