Blir her litt til

trilletralle

Forelsket i forumet
Har vært skikkelig ødelagt etter symptom jakt. [&:]
Jeg vært veldig kvalm og svimmel og trøtt og dette har blitt mindre og mindre i løpet av uken så jeg var overbevisst om at det gikk galt denne gangen også.
Har tatt HCG prøver og de viser stigning. Så det er jo positivt, men klarer ikke å slappe av. Det er så slitsomt dette her. Orker ikke tanken på å miste igjen.[:(]
Komme meg over uke 12 så hjelper det sikkert.[;)]

Flere her som sliter?

Jeg har også hatt en SA før, så denne gangen klarer jeg ikke å glede meg enda.
Men det føles bedre denne gang enn forige [:)] Så jeg håper frøet blir værende [:)]
Lykke til til deg [:D]

har også vært å tatt blodprove..som også visste stigning.. men ja jeg er bekymret. skal ta ny test over helgen også..blir fulgt opp bra av legen min..
Prøv å tenk slik at det er faktisk ingen ting du kan gjøre om du får en SA, så like greit å ikke tenke på det!!! Uansett om du er forberedt er du like lei deg som om du ikke forventet det..
Jeg å du kan være ubekymret i sammen om du vil[:D] hehe
Håper det går bra med oss begge.. har prøvd i 3 år nå[&:] så jaggu på tide.. (SA uke 10 i 2007)

ORIGINAL: pink86

Jeg har også hatt en SA før, så denne gangen klarer jeg ikke å glede meg enda.
Men det føles bedre denne gang enn forige [:)] Så jeg håper frøet blir værende [:)]
Lykke til til deg [:D]

føler det akkurat sånn.. er ikke helt overbevist enda om at jeg er gravid.. men det kommer seg..
tror det er sånn for alle, vi er ekstra forsiktig og redd vi som har mistet.. er nok bare sånn [8|]
men det skal gå kjempe bra denne gangen for oss alle [:)]

Back
Topp