Blir helt tullerusk jeg :P

Smily

Elsker forumet
Hei alle dere som har vært igjennom så og si ganske mye hva gjelder graviditet.
Jeg blir litt forvirra...jeg prøver jo å få et herlig barn. Ikke har jeg prøvd lenge så jeg er klar over at dette kan ta tid, så det har ikke noe med det å gjøre.
Men jeg blir ikke klok på det her da, sånn type i den situasjonen jeg er i nå.
Nå er jeg fire dager over ikm. Jeg vet det ikke er mye, men hør nå:
Jeg hadde en del symptomer forrige uke, små kvalm, øm i puppa (litt), nærmest lyskestrekk og hva jeg vil definere som stikninger i og rundt livmor området. Sånn strekk isj som kan kjennes ut som brennestrekk av huden.
Jeg tok hundre og snørrogførti billigtester som viste skyggestreker, men ikke no strek strek. Bortsett fra en, men etter hva jeg har lest meg frem til så skal vist eplejuice ha en effekt på tester. Og jeg drakk nesten en liter den dagen.
På lørdag var ikm og jeg hadde shitloads med murringer, ikke smerter, men murringer.
Etter ikm tok jeg et par tester til som jeg mener ble svakere. Symptomene er borte, kanskje litt kvalm/uggen, men det er så ubetydelig lite at jeg regner ikke med det som et symptom.
Tok en CDB i dag og den var det ikke gravid på. Og har jeg fått mensen? Nei! Har jeg antydninger på at den skal komme? NEI!

Jeg har kort syklus på 24 dager. Har hatt mellom 24 og 26 dager siden mai i fjor (da jeg begynte å følge med på syklusen). Men mest 24 dager og innimellom 26.
Sist mens starta 4 februar og var ferdig 8 februar.
Positiv el test 16 februar og kun en humpings med gubben 15 feb. Mer har jeg ikke hatt tid eller ork til. For vi stresser ikke med det her så vi gjør det når vi begge er klar for låvvmeiking.

Jeg kan ikke huske å ha gått så "lenge" over ikm før. Ever. Jeg har alltid irritert meg over at jeg har mensen hele tiden, er ihvertfall det det føles ut som når syklusen er så kort som den er.

Så, kan noen gjøre meg klok på hva jeg skal gjøre nå? Hvordan skal jeg liksom fortsette fremover? Hvordan skal jeg legge inn aksjer i sikker sone når jeg ikke har fått mensen enda? HVORFOR får jeg ikke mensen når jeg ikke får positive tester? Er det fordi jeg er spent og har et håp om at jeg er gravid at ikke mensen kommer? I så tilfelle så skal det fasan meg ikke mye til for at den møkkakjærringa ikke dukker opp. For jeg føler ikke at jeg er noe hysterisk. Selv om det kan se sånn ut i teksten her, men jeg er en som liker å ha en viss form for kontroll på kroppen. Og jeg hater å ikke finne ut hva som er greia når ting ikke kommer når det skal osv. Det er som når leger eller gutten du er skikkelig forelska i ikke kan gi deg et svar, da har man jo lyst til å slæppe til personen og få dem til å hente seg inn og svare :p

Hvor mye mer med ro kan jeg liksom ta det? Jeg har jo hvilepuls her jeg sitter. Nesten ihvertfall :p

Til deg som gadd å lese dette, takk :) Og har du en form for mulig svar så setter jeg kjempe pris på å høre det :)

Du har jo ikke noe annet valg enn å bare vente på den, men skjønner at det er frustrerende. Ikke ta flere tester enda, og prøv (jeg sa prøv :P) å ikke tenk på det. Da kommer nok mensen om du skal ha den :)

Du har jo ikke noe annet valg enn å bare vente på den, men skjønner at det er frustrerende. Ikke ta flere tester enda, og prøv (jeg sa prøv :p) å ikke tenk på det. Da kommer nok mensen om du skal ha den :)

Nei jeg har vel ikke det sånn egentlig :P Skal prøve og la være å tenke på det fremover! Jeg skal bare ikke glemme at jeg ikke kan drikke frem til evt mensen dukker opp. Lett å ikke tenke på det da :P hehe

Vente noen dager til og ta ny test hvis den ikke har kommet :)

Vente noen dager til og ta ny test hvis den ikke har kommet :)

Har ikke mer penger å bruke på test nå :( Men skal til legen mandag og ta blodprøve om jeg ikke har fått mensen.
Og forresten, jeg fikk helt SJUKT lyst på cookie dough når jeg så bildet ditt..:P Mmmmh!

Jeg fikk ikke positiv test før nesten en uke etter forventet mens. Tok flere cb+ som jeg kunne skimte noe om jeg la til godvilja, men en ordentlig strek kom først en uke etter, da også digital:-)

Ikke stress med å ta masse tester.
Vent og se om tanta kjæm.

Hvis ikke så ta en ny test om noen dager.

Enten så e du gravid og den vises ikke på testene enda eller så har du stressa dæ så at mensen lær sæ vente :) Når du ska til legen så får du jo vite :)

Enten så e du gravid og den vises ikke på testene enda eller så har du stressa dæ så at mensen lær sæ vente :) Når du ska til legen så får du jo vite :)

Det der med "stress" er ganske følsomt i tilfellet for at mensen uteblir. Det er ikke no problem om jeg ikke er gravid nå. Så jeg får det ikke til å stemme, men igjen så kan det være at den underliggende spenninga som gjør at det stopper opp? Jeg aner ikke...men stressa kjenner jeg ikke så mye på.

Nå venter jeg på svar fra blodprøve på fredag :D Så det blir kjempe spennende. Og jeg er klar får både positiv og negativ, så lenge jeg bare får et hersen svar :P Og kan finne ut hva jeg gjør når resultatet blir klart :)

Eg gjekk åtte dagar over før eg fekk ein kjempe svak positiv strek.

Det der med "stress" er ganske følsomt i tilfellet for at mensen uteblir. Det er ikke no problem om jeg ikke er gravid nå. Så jeg får det ikke til å stemme, men igjen så kan det være at den underliggende spenninga som gjør at det stopper opp? Jeg aner ikke...men stressa kjenner jeg ikke så mye på.

Nå venter jeg på svar fra blodprøve på fredag :D Så det blir kjempe spennende. Og jeg er klar får både positiv og negativ, så lenge jeg bare får et hersen svar :p Og kan finne ut hva jeg gjør når resultatet blir klart :)
D kan gå begge veia :) Eneste som gir svar e testen.. D e fint å være forberedt på begge resultata.
Kossn resultat ønsker du? :)

I sommer gikk jeg 3 uker over pga ferie stress. Skikkelig irriterende. Men noen får ikke positiv før en stund etter.

Back
Topp