Blir helt slått ut jeg

VilSåGjerne

Forumet er livet
av denne sprayen, husker jeg var dårlig sist også men syntes at det er verre nå....[:'(]
Uggen i hele kroppen min, kvalm og svimmel. Gikk hjem fra jobb en halvtime før i kveld og har tatt meg fri i morgen...liker det ikke men jeg orker bare ikke å gå.......

og de svettebyene mine hjelper jo ikke på heller. og munnsår har eg fått, som gikk vekk og som er kommet tilbake rett forsiden av det gamle[:@] leppen er helt mongo......

oy for en syte tråd,men det er vel lov[8D]

Ja her har du lov...hørtes ikke godt ut nei...[:@] jeg reagerer oxo verre denne gangen med tablettene til fryseforsøket...off det er ikke gøyt azz[&:]
nei vi må få lov til å være hjemme,vi blir tross alt styrt alt inni oss nå,skulle bare mangle spør man meg...
*GoBedring* håper du blir bedre=))[;)]

Her til oss kan du syte så mye du vil.
Håper det blir bedre snart. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Her til oss kan du syte så mye du vil.
Håper det blir bedre snart. [:)]

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Ikke lett med alle bivirkningene nei, men snart er du gravid, og da er det glemt [:)]

sign denne[:)] 

Off da Levende Lys, håper det ikke blir så ille og at du slipper å bli sykemeldt.

Akkurat sånn har jeg det også...helt utslått. Trøtt,og tung i hode hele tiden. Og til tider litt kvalm. Det er ganske stress på jobb. Vi har ganske tung pleie og høgt tempo. Og så er det spring hele tiden. Så vi er alltid en mindre på jobb. Den uka har vært helt grusom. Jobbet 6 dager i strekk, Har nesten tatt knekken på meg. Mine nærmeste mener jeg bør sykemelde meg,men jeg vet ikke hva jeg skal gjør. Neste uke har jeg bare 2 vakter,men uka etter det,er det 5. Men det er stress og vær så utslitt hele tiden,men får krysse fingrene at det fører til noe godt[:D]....God 17 mai alle sammen!!

ORIGINAL: Nøsste

Akkurat sånn har jeg det også...helt utslått. Trøtt,og tung i hode hele tiden. Og til tider litt kvalm. Det er ganske stress på jobb. Vi har ganske tung pleie og høgt tempo. Og så er det spring hele tiden. Så vi er alltid en mindre på jobb. Den uka har vært helt grusom. Jobbet 6 dager i strekk, Har nesten tatt knekken på meg. Mine nærmeste mener jeg bør sykemelde meg,men jeg vet ikke hva jeg skal gjør. Neste uke har jeg bare 2 vakter,men uka etter det,er det 5. Men det er stress og vær så utslitt hele tiden,men får krysse fingrene at det fører til noe godt[:D]....God 17 mai alle sammen!!

Du bør kanskje høre på dine nærmeste, og hvertfall ta dette opp med legen din, så får han være med og avgjøre om han skriver sykmelding eller ei. Er ikke bra å være for stressa og sliten under et forsøk, tror jeg.

Ja,jeg får se litt hva jeg gjør. Men det er sikkert ikke så lurt. For jeg er helt utslitt,orker ingen ting når jeg kommer hjem. MEn jeg liker ikke og vær sykemeldt,det blir alltid så mangen spørsmål. Men jeg får se over helgen hva jeg gjør!

det sier de på jobben min også, for sist jobbet jeg meg i hjel, dobble vakter og opp til 7- 8 vakter i uken...... og alltid overtid,jeg jobbet til jeg stupte så det skal jeg ikke denne gangen,jeg skal være rolig og avslappet[:)]

Back
Topp