Blir helt rådvill..

Anonym2020

Flørter med forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei folkens! Lurte på om jeg kunne lufte tankene mine her litt med dere?
Fredag var en travel dag. Full dag på jobb, rett i besøk og hjem å gjøre klart til nytt besøk. Jeg gikk rett og slett fra 07-21 hele dagen, og dette kjente jeg jo selvsagt på kvelden. Om natten var det mye murringer i magen, men ikke vondt og ikke slik at jeg ikke fikk sove. Lørdag morgen når jeg gikk på toalettet kom det litt brunlig utflod på papiret. Selvfølgelig blir jeg mega redd og bekymret. Kan dette ha med at jeg gjorde for mye på fredag og det kan ha oppstått en liten blødning?
Ingenting etter det første besøket og heller ikke mer murring i magen. Har hatt litt løs mage om det kan ha noe med saken å gjøre...

Blir bare full av bekymringer og kjenner på saker og ting i kroppen som jeg aldri har kjent på før (førstegangs..). Er forresten 7+3.

Ser jeg har lagt denne i kanskje «feil» terminforum. La den her da kanskje fler av dere har har kommet til uke 7.. har ikke peiling om dette er relevant eller ikke :dead:

Så lenge det ikke er friskt blod og har stoppet og ikke økt mengde og heller ingen smerter så kan det jo være stressrelatert eller at kroppen sin syklus stabiliserer seg og at det er helt ufarlig. Men bra du er obs og følger med så du får gitt beskjed og sjekket det hvis det vedvarer eller endrer seg!:happy:

Back
Topp