Jeg er så frustrert og lei meg!!
Jeg har vært sykemeldt i ett år, pga store smerter i kroppen.
Jeg valgte selv å jobbe en dag i uken, bare for å være litt nyttig, selvom jeg lå rett ut i 2 dager etterpå!
Jeg har ryggmargsbrokk, og fibromyalgi.
Jeg tror ikke selv at jeg har fibromyalgi, men heller leddgikt.. (jeg har også hoftedysplasi)
Jeg søkte om aap, og fikk avslag.
Skreiv en klage på avslaget, fikk ny og mer detaljert legeerklæring fra legen, og fysioterapauten min skreiv to A4 sider om smertene mine, og ho skriver at jeg HAR smerter, for det kan ho både se og kjenne!
Jeg har vært hos nevrolog, og det viser seg at hele venstre side av kroppen min har dårlig følelse. Jeg klarer ikke å kjenne om noen stryker meg på ventre lår f.eks.
Dette blei nevrologen bekymret for, og vil legge meg inn i noen dager, for å ta MR, ryggmargsprøve osv.
MEN så sier nav. Neida, du er frisk, så du får jobbe og tjene din egen inntekt.
Hvordan kan de gjøre det??! De overkjører meg helt!!!!
Burde jeg bytte saksbehandler??
Jeg får svar i morgen på om jeg får aap, for da kommer navlegen til byen jeg bor i.
Men jeg har en dårlig følelse..
Legen min har til og med ringt å kjeftet på nav.
Hva kan jeg gjøre om jeg får avslag igjen??!
-------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg prata med nav!! Jeg FÅR penger!!! Endelig!! Jeg begynte å gråte som bare det i tlf! Endelig ordner det seg!!! Han sa jeg fikk hvertfall ut året, men sånn er det vel med aap, at man må søke ofte.
Jeg er så letta!!!!!
Jeg har vært sykemeldt i ett år, pga store smerter i kroppen.
Jeg valgte selv å jobbe en dag i uken, bare for å være litt nyttig, selvom jeg lå rett ut i 2 dager etterpå!
Jeg har ryggmargsbrokk, og fibromyalgi.
Jeg tror ikke selv at jeg har fibromyalgi, men heller leddgikt.. (jeg har også hoftedysplasi)
Jeg søkte om aap, og fikk avslag.
Skreiv en klage på avslaget, fikk ny og mer detaljert legeerklæring fra legen, og fysioterapauten min skreiv to A4 sider om smertene mine, og ho skriver at jeg HAR smerter, for det kan ho både se og kjenne!
Jeg har vært hos nevrolog, og det viser seg at hele venstre side av kroppen min har dårlig følelse. Jeg klarer ikke å kjenne om noen stryker meg på ventre lår f.eks.
Dette blei nevrologen bekymret for, og vil legge meg inn i noen dager, for å ta MR, ryggmargsprøve osv.
MEN så sier nav. Neida, du er frisk, så du får jobbe og tjene din egen inntekt.
Hvordan kan de gjøre det??! De overkjører meg helt!!!!
Burde jeg bytte saksbehandler??
Jeg får svar i morgen på om jeg får aap, for da kommer navlegen til byen jeg bor i.
Men jeg har en dårlig følelse..
Legen min har til og med ringt å kjeftet på nav.
Hva kan jeg gjøre om jeg får avslag igjen??!
-------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg prata med nav!! Jeg FÅR penger!!! Endelig!! Jeg begynte å gråte som bare det i tlf! Endelig ordner det seg!!! Han sa jeg fikk hvertfall ut året, men sånn er det vel med aap, at man må søke ofte.
Jeg er så letta!!!!!