Blir helt moteløs jeg.

Linka

Gift med forumet
Har vært på legevakta med Alexander etter at han hostet opp slim med noe som bare kan være blod da vi var på Morenen med Star83. Og igjen får jeg beskjed om at det ikke er noe galt med han. Sier da til legen at det kan umulig være normalt at han har vært forkjøla i 2 mnder med mye slim den siste mnden. Gutten får jo ikke puste jo. Han blir blå.
Men... legen sier at dette er normalt. Skal gå til fastlegen på mandag, men vet snart ikke hva jeg skal ta meg til. Blir så sliten av denne hostinga. Sovnet ikke før klokka fire i natt og var oppe 3 ganger etter at jeg sovnet. For å snu han på siden og få opp slimet.

Stakars gutten din, håper han snart blir frisk [X(]

Kan det vær astma han har fått???
Synes du skal sette ned foten og forlange de skal finne ut hva det er [;)]

God bedrings klem

Huff, stakkars Alexander!!
Du får stå på, de kan jo ikke bare si at ikke noe er galt..
Det er jo tross alt du som kjenner gutten best, og vet at han ikke har det bra, sånn som han er  nå..
Masse lykke til, Linka!!
Klemz

Tusen takk alle sammen.
Homma : Nope, de tok ikke rs test. Jeg må be om det når jeg skal tel fastlegen tror jeg.
Akkurat nå føler jeg meg sliten og motløs. Ikke morro i det hele tatt. Sovnet klokka 04.00 i natt og opp igjen klokka 09.00 med unga. Ting må jo gjøres selv om jeg skulle veldig gjerne sove mer.
Klem

huff dette var ikke kjekt å høre!
Du får bare prøve å være hard, og forlange
at de skal ta deg på alvor!!

Og forlange at de tar en rs-test!!

Kommer jo til å bli helt utslitt både du og
lillegullet viss det skal fortsette slik, utan at dere
får vite hva som er galt!

Lykke til!

huff dette var ikke kjekt å høre!
Du får bare prøve å være hard, og forlange
at de skal ta deg på alvor!!

Og forlange at de tar en rs-test!!

Signerer!! det får jo være grenser i hva en mor skal tåle...
stor klem til deg!!

av og til lurer jeg på hva desse legene egentlig tenker på. Det går jo ikke ann. Skulle vert "rævkjørt heil bunten"

Sender en kjempe klem.

Huff, da vennen!!! Dette var ikke noe bra! Jeg håper virkelig at ting blir bedre snart! Det går ikke an at leger oppfører seg sånn!!!!!! Jeg blir så sint! Spurte du hva som er så innmari normalt med å være dårlig i 2 mnd????? Hva er problemet? Gidder dem ikke gjøre noe eller? Hva om du drar ned på sykehuset, og krever å få lagt han inn da? Det er ikke noe å ta lett på dette her.. En mor vet alltid best for sine egne barn!! Ikke gi deg på dette vennen, krev å få tatt de prøvene som må tas. Hvis de hinter med ar du er en hysterisk mor, så er det VIRKELIG ikke ditt problem, men DERES problem!! Helsenorge trenger et spark bak!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Sender dere en stor klem!!    

ORIGINAL: Hanna C

Huff, da vennen!!! Dette var ikke noe bra! Jeg håper virkelig at ting blir bedre snart! Det går ikke an at leger oppfører seg sånn!!!!!! Jeg blir så sint! Spurte du hva som er så innmari normalt med å være dårlig i 2 mnd????? Hva er problemet? Gidder dem ikke gjøre noe eller? Hva om du drar ned på sykehuset, og krever å få lagt han inn da? Det er ikke noe å ta lett på dette her.. En mor vet alltid best for sine egne barn!! Ikke gi deg på dette vennen, krev å få tatt de prøvene som må tas. Hvis de hinter med ar du er en hysterisk mor, så er det VIRKELIG ikke ditt problem, men DERES problem!! Helsenorge trenger et spark bak!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Sender dere en stor klem!!    

Jeg sa at det IKKE var normalt for meg, men han sa at "små barn holder lengre på forkjølelser" og " det er bare litt slim som sitter i halsen"
 LITT ?????

Ungen kveles jo nesten !!!!
Vel, den "snille" legen tok en sjekk at underlivet hans og kroppen og sa han var så fin så.....
Akkurat som om det skal berolige meg at kjønnsorganet og steinene hans var ok ! Det er jo ikke der problemet ligger.

Vet han gjorde det for å være snill og berolige meg, men det funka dårlig. Desutten føler jeg meg som den største tufsen når han sier at slike ting er normalt.... Har jo vært der to ganger og hver gang er alt "normalt"....

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, AAAAAAARRRGGGG!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@] Jeg blir så sint!!!!!!! Det går ikke an!!!! Var det fastlegen??? Ungen er forkjøla!! Ja, da er det jo heeeelt normalt at man sjekker underlivet!!! Er det mulig???? Hva med RStest da??

sorry utblåsning....

Du hadde lagt ut tråd ja...
Uff,hva er det en har leger for a!?[:@]
Har de ikke gått skole eller...!?[:@]
Stakkars så jo åssen an slet når han hadde slik hostekule- og det kan da ikke være normalt!!!
Fått vært hos lege i dag!?[8|]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp