Blir helt kvalm av meg selv..BAH

Snoflak

Elsker forumet
Jeg brekker meg av INGENTING.. bare en ekkel tanke så brekker jeg meg.. om noen tar noe ut av munnen bein e.l brekker jeg meg.. tygger jeg på noe hardt brekker jeg meg.. Å vet dere hva jeg klarte nå nettopp... Jeg spiste middag alene her hjemme, kjøttdeig å spagetti med pesto og god salat.. så tygger jeg på noe hardt å før jeg aner d har jeg kastet opp over hele middagen å hele spisebordet... FY Faen så ekkelt !!!!!! Brekker meg av ALT.. !! D går ikke ann å være sånn...
Har vært sånn i vel halvannen mnd nå.. Kan d aldrig gå over ?

Huff a meg, det der hørtes ikke godt ut. Jeg kjenner meg litt igjen, men ikke så ille tror jeg :-p brekker meg av matrester, åpne kjøleskapet, nærme meg kattedoen.. Ikke noe godt når det er sånn, håper du snart føler deg bedre!

Huff a meg, det der hørtes ikke godt ut. Jeg kjenner meg litt igjen, men ikke så ille tror jeg :p brekker meg av matrester, åpne kjøleskapet, nærme meg kattedoen.. Ikke noe godt når det er sånn, håper du snart føler deg bedre!

Hehe takk :) har hatt masse kvalme men denne gangen var jeg ikke kvalm.. d bare kommer spontant fordi jeg tygget på noe hardt .. åsså over heeeeele bordet.. å heeele tallerkenen... fysj så utroolig vemmelig

hahaha ja.. unnder værken mann eller datter å være der når sånnt skjer :)

pjuuuk :P håper virkelig det går over snart!! høres ikke spesielt morro ut når det kommer såå innmari fort opp og ut igjen :P

Her gikk det over nå når jeg bikka 12 uker, men sist var jeg kvalm frem til uke 20... Håper for din del at det gir seg snart!

Stakkars deg...!

Jeg tok buss til jobb her en dag, så kommer det en mann på som har røyka. Jeg kjenner det med en gang han kommer på og tenker: ikke sett deg i nærheten av meg! Selvfølgelig setter han seg ved siden av meg, tar frem en sneip fra jakkelomma og putter den oppi en røykpakka. Ender med at jeg nesten kaster opp på han og må kaste meg av bussen...noen stopp før jobb...;)

Jeg er akkurat lik brekker meg bare ved tanken av og gå inn på kjøkkenet.. Brekker meg av og støvsuge, brekker meg og spyr av og vaske klær for såpe lukt er helt forferdelig.. Å sånn går dagene.. Må også tygge tyggi hele tiden ellers har jeg en helt forferdelig smak i munnen.. Men begynner heldigvis og komme meg litt spyr ikkje lenger.. Å må jo ikkje glømme brekker meg av og pusse tennene..Har aldri vert så dårlig med de andre.. Måtte vi snart bli betre:)

Jeg brekker meg også av alt og ingenting, men rekker heldigvis doen (evt ut av butikker o.l.) før jeg spyr. Gleder meg utrolig mye til dette går over, brakk meg og spydde til langt etter uke 20 sist :(

ha, måtte selvsagt ut å spy etter å ha komentert dette innlegget :P

hahahahaha "godt å se" jeg ikke er aleine :D Takk for oppmuntringen jenter :D

Back
Topp