Blir helt ødelagt av dette:(

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Først en test med strek etter tidsfristen på fredag, negativ på lørdag, åsså på lørdags ettermiddag en liten blødning med friskt blod (kun en liten stripe i truseinnlegget), tårene kom å ble helt i fra meg, men så stoppet det helt opp og i dag kommer det litt brun utflod av og til men veldig lite:( jeg bruker aldri å spotte før mens, så vet ikke helt hva jeg skal tro:/ føler liksom at jeg bør instille meg på at det ikke har gått veien, men det er alikevell en liten del av meg som ikke klarer å slutte å håpe:( <3

Takk for god bamseklem:) mannen er jo på jobb i tre uker nå, så føler meg veldig alene:/ men han har heldigvis telefon så jeg får snakket med han da, å han er helt utrolig forståelsesfull og flink å trøste:) <3

Nå fossblør jeg:( å har ekstremt vondt i magen:( skal ringe sykehuset i morgen, noen som vet om vi kan få fryseforsøk denne syklusen? Eller må vi vente til neste?

Huff så leit!! :( Hvis du ikke bruker medisiner i fryseforsøk så kan du gå rett på frys igjen... Lykke til, selv om det er utrolig vanskelig nå!!

Skulle vist ha medisiner i fryseforsøket, så måtte vente til neste mens før jeg kunne begynne på dem:) jaja, neste mens blir ca i slutten av desember så da blir det ca 1,5 måned til neste innsett og ca 2 måneder til neste testdato:D vist kroppen min fungerer som den skal, noe den ikke er kjendt for:p kanskje greit å få litt tid på meg til å få dette forsøket litt på avstand også! Hadde virkelig ikke trodd jeg kom til å reagere så sterkt som jeg har gjort:/

Sender deg en stor klem :Heartred! Det er uendelig vondt når det ikke klaffer, men den dagen testen lyser positivt mot en er alt glemt (ja, jeg skriver "den dagen...." nettopp fordi det jo SKAL klaffe til slutt). Ta godt vare på deg selv!

Back
Topp