Blir heilt kvalmen m/link

FruBente.86

Forumet er livet
http://www.facebook.com/search/?q=zelda&init=quick#/group.php?gid=2362227690&ref=ts

"Steng Løken Gård" er kampanjen som er startet for å stenge forsøksdyrfarmen - Løken Gård. Forsøksdyrfarmen håver inn penger på å avle og selge unge hunder og katter til en sikker død - etter smertefulle dyreforsøk - i norske, svenske og danske forskningslaboratorier.

Dyreforsøk som innebærer smerte, lidelse, ubehag, stress og angst for dyrene er lovlig i Norge.

Meld dere inn i gruppen på face...linket til den over her..

ORIGINAL: har du hørt

hva er det?noe skummelt jeg ikke bør lese?

-Løken Gård startet sitt salg av dyr til forsøksdyrlaboratorier for over 20 år siden..

Dæm ale opp dyr til å bli forsøksdyr [&:]

Hvorfor kan ingen stoppe dette? Politiet eller noen må jo kunne stoppe dette.. hvis ikke så skyter jeg de folka som gjør dette... hater virkelig mennesker som skader dyr...

ORIGINAL: Prisilla

Hva faen?!!! [:@][:@][:@]
Dette er jo ikke lov!! Vi har jo lov om dyremishandling som gjelder alle i Norge!!
Æsj!! Slike folk skulle vært forsøkskaniner selv!! [:'(]

Heilt enig............

helt forferdelig!! skjønner ikke at det er lov. er ikke det misshandling dem driver med så vet ikke jeg!

http://www.lokengard.no/node/6

[link=http://www.lokengard.no/node/6]Opprop mot Løken Gård[/link]
Skriv under på oppropet og still deg bak kravet om at Løken Gård stopper all oppdrett og salg av hunder og katter til dyreforsøk.
  • Jeg kan ikke akseptere at eierne av Løken Gård tjener seg rike på å selge hunder og katter til voldelige dyreforsøk. 
  • Jeg krever at forsøksdyrfarmen ­ Løken Gård ­ stopper oppdrett og salg av dyr til forskningslaboratorier. 
  • Jeg krevet at dyrene som holdes innesperret på Løken Gård må frigis og omplasseres til trygge hjem via Nettverk for dyrs frihet. Hundene og kattene må omplasseres til gode hjem hvor de kan oppleve frihet og trygg få et tillitsfullt forhold til mennesker.

Signaturene som samles inn skal overleveres til eierne av Løken Gård når vi har samlet inn 20.000 underskrifter.

kanskje folk skal slutte å kjøpe produkter som er testet på dyr, da vil det ikke være noe marked for slike ting.

ORIGINAL: Prisilla

ORIGINAL: Black Beauty

kanskje folk skal slutte å kjøpe produkter som er testet på dyr, da vil det ikke være noe marked for slike ting.

Det vil alltid finnes nok av folk som lar sin egen luxus gå forran ett forsvarsløst dyrs liv... [:(]

men folk her inne, bruker massevis av produkter hver eneste dag, og tydligvis bryr seg ikke, men med en gang det kommer slike oppslag, er alle "med" det er ikke bare til luxusbruk nei, faktisk så er det billigprodukter som er værstinger i forsøkssammenheng, mens dyrere merker styrer oftest unna.

årker ikke å lese hele greia...
er så ekkelt... får vondt langt inni meg å blir såååå sinna[:@][&:][:'(]

Fikk en trang til og drepe noen mennesker ak nå[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

....men ting som IKKE er testet vil forbrukere ikke bruke!

"Jeg skal ikke ha en vaksine som ikke er grundig testet!"

Back
Topp