Blir ganske forb**** av sånt jeg...

*MissMe*

Gift med forumet
Kjenner jeg går og irriterer meg på noe hver eneste dag..

Den jakka som jeg trodde jeg kjøpte hadde de ikke på lager likevel. Var en feil på nettsida...[:@]
Har prøvd butikker i Bergen og Stavanger som selger jakkene, men alle utsolgt og usikre på om de får inn flere...
Har prøvd å bestille fra USA, men de ville ha en sertifiseringskode som VISA i Norge aldri har hørt om, derfor gikk ikke det heller..

Så jeg er generelt sur pga. ei jakke....[:@][8D]

(Luksusproblem ja, men..)[&o]

Så hvis noen har butikker i nærheten som selger Canada goose jakker og vil sjekke om de har jakka mi, ta kontakt!!!![;)]
Kan betale for bryet, så mye vil jeg ha den jakka...

Hahaha jeg ser den, eks alle jentene som np har kjlpt "min" kjole, gjett om jeg er furt da [:@] HAHAHA [8D]

Men skal titte litt rundt jeg!! Men prøvd Ebay? Amazon?

http://www.amazon.com/Canada-Goose-Ladies-Kensington-Graphite/dp/B0047T7JXG/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1290284861&sr=8-6

Hva het den modellen du ville ha?

ORIGINAL: KathMor

Hahaha jeg ser den, eks alle jentene som np har kjlpt "min" kjole, gjett om jeg er furt da [:@] HAHAHA [8D]

Men skal titte litt rundt jeg!! Men prøvd Ebay? Amazon?

Ja, har prøvd det meste på nett.. Enten har de ikke jakka, eller størrelsen eller så vil de ikke sende den til Europa.. Det som gjenstår er evt. butikker i Norge som selger merket, men gidder liksom ikke ringe alle 43 butikkene heller...[&:]

http://www.amazon.com/Canada-Goose-Ladies-Kensington-Graphite/dp/B0047T7JXG/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1290284861&sr=8-6

Hva het den modellen du ville ha?

Den heter Trillium. Kensington var ikke noe fin på meg, jeg er for liten så jakka havna under knærne...[8D]

Hihihih - mensen på vei eller?[8D]

Neida skjønner deg godt. Hun ene kvinnen på laget har nettopp åpnet en posh-klesbutikk her så kanskje hun har noen kontakter[:)] skal spørre hun imorgen- skal på lunsj med dem[:)]

må le litt, for jeg skulle nå si at jeg vil ha denne::

http://www.amazon.com/Canada-Goose-Womens-Trillium-Parka/dp/B0048LDW16/ref=pd_sbs_sg_6

[8D][8D] Min str og

http://www.amazon.com/Canada-Goose-Womens-Trillium-Parka/dp/B0048LDW16/ref=pd_sbs_sg_6

[8D][8D] Min str og

[>:][>:]

[8D] De er jo så fiiine!!!
Den hvite er jo råfin, men kanskje ikke så praktisk med små barn...[&:]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Neida skjønner deg godt. Hun ene kvinnen på laget har nettopp åpnet en posh-klesbutikk her så kanskje hun har noen kontakter[:)] skal spørre hun imorgen- skal på lunsj med dem[:)]

Tusen takk!!![:D]
Skal se om en butikk i hønefoss står som forhandler...

ORIGINAL: *MissMe*

[8D][8D] Min str og

[>:][>:]

[8D] De er jo så fiiine!!!
Den hvite er jo råfin, men kanskje ikke så praktisk med små barn...[&:]

Men de sender til norge! OG kun 3200 for jakka, men så klart momsen og sånn da, men.... Men du ville ha sort ja

Tusen takk!!![:D]
Skal se om en butikk i hønefoss står som forhandler...

no prob! men var det m du ønsket eller s?

S eller M?!?! Du er nå søt Tjukkaaa...[;)]
Jeg må nok ha L over de enorme melkejura....[8D][8D]

hæææ?? Ikke hu som shopper så mye dyrt til Anna? Det er jo "verre" da, noe som kun blir brukt en liten periode, mot en slik jakke man kan ha i åresvis [>:]

hihih sorry! Jeg tenkte faktisk litt på puppestørrelsen din jeg da... men så naiv og småpuppet som jeg er så trodde jeg du fikk proppet puppa i M[8D]

hæææ?? Ikke hu som shopper så mye dyrt til Anna? Det er jo "verre" da, noe som kun blir brukt en liten periode, mot en slik jakke man kan ha i åresvis [>:]

Ikke sant?!?!?[>:]
Hun mener jeg skal være såååå økonomisk, for ho hadde ikke så mye penger da hennes barn var små.. Så vi må passe oss i tilfelle det ene og det andre.. Vi har så mye penger på konto at det snart tyter utav øra på oss...[8D][8D]
(Ikke helt da, men... vi har masse ekstra cash altså..)[8D]

hihih sorry! Jeg tenkte faktisk litt på puppestørrelsen din jeg da... men så naiv og småpuppet som jeg er så trodde jeg du fikk proppet puppa i M[8D]

Nope, de får ikke plass...[8D][8D] Amme-BH en er i str. 70H[8D]
Men så vil jeg ha ei litt romsligere jakke, ikke helt stram liksom..[;)]

Er Tatler i Oslo en forhandler av jakken?? Hvis ikke, hvilke andre butikker?
Hvis du gidder å ringe, så kan jeg stikke å kjøpe jakken å sende den til deg[;)][;)]
Har barnefri fra torsdag til uken og kan stikke å kjøpe den for deg hvis den finnes på noen butikker i Oslo....[:)]

Back
Topp