Blir ganske engstelig etter å ha mistet en gang

bridgemamma

Forelsket i forumet
I dag har jeg bestilt to private ul til uke 10 og 12. Det er rart hvor engstelig jeg er denne gangen. Hadde ikke den følelsen med nummer 1 og da jeg gikk gravid i høst. Sikkert MA'en som gjør meg så nervøs.

Mannen mener jeg overdriver litt, men det roer meg å få sjekket litt, så da gjør jeg det.

Første ul er allerede neste torsdag. Håper jeg får se et bankende hjerte da i uke 7 [:)]

Samme her....hadde MA i februar. Og nå har jeg fått time hos fastlegen på torsdag, for å snakke litt om hvordan jeg kan følges opp. Jeg ønsker tidlig UL slik at jeg slipper å gå rundt å være nervøs. Jeg gikk helt frem til uke 11 hvor jeg var lykkelig og trodde jeg var gravid, så viste det seg at alt hadde stoppet opp rundt uke 5-6. Det vil jeg ikke gjøre denne gangen...
Så er spent på hva legen sier på torsdag.

Skjønner godt hvordan dere har det. Har selv hatt 3 SA, og skal på tidlig UL den 14 juni. Blir godt fulgt opp. Så er veldig spent håper på å se et bankende hjerte mot meg da [:D]

Godt vi kan støtte hverandre her inne[:D]

Spennende, husk å oppdatere oss når du har vært[:)]

Skjønner godt hvordan du har det! Overnervøs selv..

Skjønner godt at du tok det valget, vurderer å gjøre det samme selv. Noen nervepirrende uker vi har fram forbi oss [&:]

Så "godt" å høre at andre også e nervøse. Eg holder på å bli tullete, og føler at eg overdriver. Klarer ikkje å la være!! Vi mistet en liten jente i uke 20 i vinter og no klarer eg ikkje å tenke på annet enn graviditet og ALT som kan gå galt. Meeen... e i alle fall gravid igjen - det e noe då! Juhuu!! Måtte det bare gå bra med oss alle her inne!

ja, man blir fort knyttet til disse inni oss, så blir redd og engstelig for å miste dem ja.
krysser fingre og tær for at alt går bra denne gangen[:)]

Har ikke mistet før, men er veldig redd for å miste..går ofte å tenker tenk om.. merker jeg er mer redd for at noe skal gå galt nå etter at snuppen er her fra før... håper vi alle er her i 9 mnd til [:)]

Vi er iallefall ikke alene om å ha de tankene vi har! Og det er veldig deilig å kunne "snakke" om dette her inne, hvor vi alle er i samme situasjon. 

Back
Topp