Blir gal....

Gunn Merete

Elsker forumet
Skal vel egentlig ikke klage, babyen e frisk og har det bra.
Det e bare det at den sparke så djevelsk mye. Æ får aldri fred, ikke på dagen og ikke på natta...
Og det e ikke bare litt no og da, neida... Hender og
føtter står ut på alle kanta av magen, Veit ikke korsen æ skal legge mæ om kvelden en gang...

Fleire som har det sånn??

Bynne å lure på at de har sett feil på UL, kanskje det e tvillinga, eller verre..[:o]

Hehe... det er jo morro det at babyen er aktiv [:D]

Kanskje det er flere enn en baby der ja... hadde sikkert vært morsomt det da, synes jeg i hvertfall [:)]

Lykke til så mye [:)]

har ikke det problemet nei[:D][:D]

Hos meg varierer det litt hadde noen rolige dager sist uke, men tror babyen tar igjen for det nå. Våkner faktisk på natta innimellom av at den "om-møblerer" inni magen. Kjempemorsomt, og litt slitsomt når jeg helst vil sove. (Må nevne at gullet sparker og flytter på seg akkurat nå [:)]).

Jeg merker at nattesøvnen min er blitt dårligere pga sparkingen (og pga bekkenet) 
Er når jeg ligger eller sitter stille lenge at sparkene blir hardere og oftere.
Spes på kveld\natt, da er det full "baluba" og jeg finner liksom ikke rett liggestilling for at babyen ikke skal sparke sånn. Sparken begynner å bli så harde at jeg våkner av det....men foreløpig synes jeg det bare er morsomt og gøy at lillegutt er så aktiv[:D][:D]

humm[8|] er i grunnen litt usikker eg, for etter slik flere av dere har skrevet, i denne tråden og andre virker det som om dere kjenner babyen mye, trur eg at vår baby må være veldig rolig av seg. På begge ultralydene har de sagt at det er en aktiv krabat. men hun har værtfall ikkje plaget meg så masse, men eg kjenner at ho er der. Det gjør pappaen også når han legger hendene sine på magen, og når ho sparker og beveger på seg synes han det er kjempe morro.

ja liv e d no veldi mye av..spesiellt når æ ligg roli å ska legge mæ eller når æ har våkna å slappe av..får ikke fred..blir vanskeli å finne ei bra stilling å ligge i når æ bare kan ligge på sien:( åsså e d jo ubehageli når ho kicke mæ sånn i ribbeinan..men e jo kjempegla for at ho trives å har d bra..d e verdt d[:D]

Back
Topp