Blir gal..

Missy85

Forelsket i forumet
Sniker meg inn her.. Iflg første dag i siste mens er jeg 5+5 i dag. Var dum nok å teste på gøy etter å ha lest at om jeg var 5 er så ville nok testen vise 3+..
Tok en i går kveld. Den var 2-3, mens den jeg tok i dag var 1-2. Skal sies jeg fikk tippe tisse koppen til siden for det var ikke mye i den. Jeg vet at så lenge jeg ikke blør eller har smerter foruten kanske lysken som driver litt på med meg. Så burde det jo gå bra.
Pluss kastet opp 3 ganger i dag. Tar det som er positivt tegn :happy: tenk hvor lite man kan bli glad av når man er dårlig.. :D

Hei. Det var dessverre slik jeg oppdaget at jeg mistet i juli. Fikk først 2-3 så gikk den ned til 1-2, var ca 5 uker. Dette var mandag, dro til legen og hadde 55 i hcg og fikk negativ hcg test hos den. Begynte å blø 2 dager etterpå helt uten smerter. Før det hadde jeg bare litt strekninger på høyre side, men tenkte det var helt normalt. Har du en test til ville jeg tatt den på morgenurin, krysser fingra for at det kun er utvanna urin som gjør det. :Heartred

Så leit å høre. Jeg har 3 barn bakom meg. Aldri opplevd S. A eller MA. Det har alltid gått bra, skal kjøpe en i dag. Å ta den i morgen på morgen urin om jeg klarer å holde meg.. Shitt pommfritt. Kanskje 2.. En i dag og en i morgen tidlig.. Håper den viser mer enn 1-2. Uansett skal jeg ringe jordmor her oppe for time. Så få vi se.

Back
Topp